Kira27 Skrevet 25. juni 2003 #1 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei, er nettopp flyttet til Oslo og er nå på leting etter en dyktig frisør. Jeg har halvlangt, glatt hår. Er på utkikk etter en frisør som er flink til å foreslå hva som kan passe av hårfrisyrer...og gjerne ikke være så alt for dyrt (blir jo gjerne både klipp og farge når jeg først setter i gang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg hadde samme spørsmålet for en stund siden.. Jeg har alltid vært kresen på frisører og har savnet at de har sett ann type stil, type hår og som kan komme med noen gode forslag til frisyrer som kler DEG. Må bare vidreføre det tipset jeg dengang fikk fra Lea- Albin på Karlsrud! De er kjempeflinke!! Jeg er sååååå fornøyd Har vært der for andre gang nå og har allerede begynt å lure på hva jeg skal gjøre til neste år da jeg flytter igjen.. :oops: he he, tror de da må flytte med meg.. XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 PS: Ikke er de dyre heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #4 Del Skrevet 25. juni 2003 Godt å høre at du er fornøyd XSiljeX. Det kunne jo hende at det er bare jeg som synes at det er flinke eller at jeg har hatt flaks. Men jeg får fortsatt ikke fullrost Albin nok. Service, kunnskap og veldig billig i forhold til kjedene som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. juni 2003 #5 Del Skrevet 25. juni 2003 Kenneth hos CanCam på Grünerløkka - i Markveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 25. juni 2003 Er det en spesiell frisør som er flink på Lea-Albin, og hvor ligger Karlsrud ? Må bare finne meg en ny frisør snart...trenger å få gjordt noe med håret :-? Hvordan er prisnivået på CanCam ? Gleder meg til å få nye innspill på frisyre og farge som kan passe meg. Har dere telefonnr. til disse frisørene slik at jeg kan bestille time ? Lang ventetid ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juni 2003 Fant telefonnummerene på nettet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 25. juni 2003 #8 Del Skrevet 25. juni 2003 Da er vi i hvertfall to om å sytes de er flinke.. Jeg har alltid vært missfornøyd når jeg har gått fra frisøren, men ikke når jeg har vært der. Bare smilt til meg selv i speilet og vært fornøyd. Jeg kan heller ikke få rost dem nok!! Lea: Takk for tipset!! (Jeg har ikke fått takket deg før.. :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. juni 2003 #9 Del Skrevet 25. juni 2003 Kenneth hos CanCam på Grünerløkka - i Markveien. Det er samboeren min sin salong og Kenneth som driver den er en KJEMPE flink frisør. Men nå er han på ferie i to uker ( ) Anbefaler den salongen på det sterkeste, ikke fordi det er kjeden til min kjære, men rett og slett fordi de er meget flinke der.. Prisnivået på cancam er 470 ca for klipp og form, 900-1100 ca for striping/ farging. MEN, det er verd det!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #10 Del Skrevet 25. juni 2003 Er det en spesiell frisør som er flink på Lea-Albin, og hvor ligger Karlsrud ? Må bare finne meg en ny frisør snart...trenger å få gjordt noe med håret :-? Hvordan er prisnivået på CanCam ? Gleder meg til å få nye innspill på frisyre og farge som kan passe meg. Har dere telefonnr. til disse frisørene slik at jeg kan bestille time ? Lang ventetid ? Jeg har ikke bestilt time hos en bestemt frisør hos Albin og har hatt flere forskjellige. Husker ikke navn jeg :oops: . Telefonnummer er det desverre ikke lov til å legge ut, men søk på www.gulesider.no og Albin Frisør. Karlsrud ligger ikke langt fra Lambertseter. Og jeg har alltid fått time på ca 3 dagers varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 26. juni 2003 Takk for alle svar...nå gjenstår det bare å finne ut om jeg skal forsøke Albin eller CanCam :D Gleder meg til å få en frisør som kan foreslå noe nytt som kan passe til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2003 #12 Del Skrevet 26. juni 2003 Det er samboeren min sin salong og Kenneth som driver den er en KJEMPE flink frisør. Men nå er han på ferie i to uker ( ) Anbefaler den salongen på det sterkeste, ikke fordi det er kjeden til min kjære, men rett og slett fordi de er meget flinke der.. Prisnivået på cancam er 470 ca for klipp og form, 900-1100 ca for striping/ farging. MEN, det er verd det!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Artif - verden er ikke stor! Kenneth er alltid så oppgitt over meg for jeg går ikke så ofte som hans synes jeg burde men han begynner å bli vant til det nå - har fulgt ham fra Perry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå