Gå til innhold

Ebay...

Anbefalte innlegg

Gjest frustret!
Skrevet

Jeg vant budrunde på en ting fra USA. Problemet er at jeg glemte å legge til for shippinga når jeg betalte, og nå vet jeg IKKE hvordan jeg betaler for shippinga?? Får jo ikke pakken før den er betalt..

Setter STOR pris på hjelp!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betalte du med PayPal? Da kan det være at shippinga allerede var lagt til da PP kan settes opp til å automatisk generere regninger.

Alternativt må du nesten kontakte selgeren å høre om h*n vil at du skal sende en betaling til med det frakten koster, eller om han vil reversere det beløpet du opprinnelig betalte slik at du kan sende den korrekte summen på nytt.

Skrevet
Betalte du med PayPal? Da kan det være at shippinga allerede var lagt til da PP kan settes opp til å automatisk generere regninger.

Alternativt må du nesten kontakte selgeren å høre om h*n vil at du skal sende en betaling til med det frakten koster, eller om han vil reversere det beløpet du opprinnelig betalte slik at du kan sende den korrekte summen på nytt.

Ja, betalte med paypal.Hvordan finner jeg ut om den er registret allerede da?

Kan jo spørre om han vil reversere beløpet. Kanskje den letteste løsningen. For jeg skjønner virkelig ikke åssen jeg betaler bare for frakten.. huff, ebay er skummelt! Vet ikke om jeg tør å handle der mer jeg nå:P

Skrevet

Trolig var shipping allerede lagt til. Bestilte noe for en tid siden og tenkte ikke over det med frakt, men da jeg skulle betale så fikk jeg streng "beskjed" fra systemet om at frakt ikke var lagt inn så jeg måtte kontakte selger.

Dermed måtte jeg sende selger en internmelding og etter et par dager kom justert "faktura" opp på betalingssiden.

• 1 måned senere...
Skrevet
Trolig var shipping allerede lagt til. Bestilte noe for en tid siden og tenkte ikke over det med frakt, men da jeg skulle betale så fikk jeg streng "beskjed" fra systemet om at frakt ikke var lagt inn så jeg måtte kontakte selger.

Dermed måtte jeg sende selger en internmelding og etter et par dager kom justert "faktura" opp på betalingssiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...