Gjest frustret! Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg vant budrunde på en ting fra USA. Problemet er at jeg glemte å legge til for shippinga når jeg betalte, og nå vet jeg IKKE hvordan jeg betaler for shippinga?? Får jo ikke pakken før den er betalt.. Setter STOR pris på hjelp!!!
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Betalte du med PayPal? Da kan det være at shippinga allerede var lagt til da PP kan settes opp til å automatisk generere regninger. Alternativt må du nesten kontakte selgeren å høre om h*n vil at du skal sende en betaling til med det frakten koster, eller om han vil reversere det beløpet du opprinnelig betalte slik at du kan sende den korrekte summen på nytt.
Gjest ts Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Betalte du med PayPal? Da kan det være at shippinga allerede var lagt til da PP kan settes opp til å automatisk generere regninger. Alternativt må du nesten kontakte selgeren å høre om h*n vil at du skal sende en betaling til med det frakten koster, eller om han vil reversere det beløpet du opprinnelig betalte slik at du kan sende den korrekte summen på nytt. Ja, betalte med paypal.Hvordan finner jeg ut om den er registret allerede da? Kan jo spørre om han vil reversere beløpet. Kanskje den letteste løsningen. For jeg skjønner virkelig ikke åssen jeg betaler bare for frakten.. huff, ebay er skummelt! Vet ikke om jeg tør å handle der mer jeg nå
Cata Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Trolig var shipping allerede lagt til. Bestilte noe for en tid siden og tenkte ikke over det med frakt, men da jeg skulle betale så fikk jeg streng "beskjed" fra systemet om at frakt ikke var lagt inn så jeg måtte kontakte selger. Dermed måtte jeg sende selger en internmelding og etter et par dager kom justert "faktura" opp på betalingssiden.
Gjest hanyan Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Trolig var shipping allerede lagt til. Bestilte noe for en tid siden og tenkte ikke over det med frakt, men da jeg skulle betale så fikk jeg streng "beskjed" fra systemet om at frakt ikke var lagt inn så jeg måtte kontakte selger. Dermed måtte jeg sende selger en internmelding og etter et par dager kom justert "faktura" opp på betalingssiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå