Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har vært så uheldig å vært mye syk i det siste.. Er nå inne i min 3 forkjølelse på 1 mnd, og begynner å bli ganske lei :sukk:

Første gangen var jeg syk i 1 uke med tette bihuler, hosting, snørring og vondt i hals og hode, andre gangen begynte vel 4 dager etter at jeg var ferdig med den forrige. Var utslått og lå og sov en hel dag, litt vondt i halsen og masse snørring i en uke etterpå.. Så har jeg vært frisk i litt over en uke, og nå kribler det i halsen igjen.. Arrrrggg.. :sinna: Noen som har noen kjekke kjerringråd for å bli frisk og fortsette å være frisk?

Er flink til å kle på meg, går i ullstillongs når det er kaldt, og prøver alt jeg kan for at jeg ikke skal fryse. Men det er vanskelig når man fryser like lett som meg... :fryser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke trene når du er syk, og ta det med ro den første tiden etter at du har blitt frisk. Vær flink med håndhygiene. Ellers er det greit å få seg nok søvn, spise godt. Om du ikke blir frisk kan det være en infeksjon, så en tur til legen kan kanskje være lurt?

God bedring! :)

Skrevet

Også viktig at du tar deg tid til å bli frisk, ikke gå på jobb eller skole.

Da får du ikke hvile skikkelig og du kan jo også smitte andre.

Du kan jo også prøve disse mega C-vitamin greiene du får på apoteket som er på sånn 1000mg eller noe sånn. C-vitamin er bra når du e forkjølet.

Enig med at du bør gå til lege om du ikkje blir skikkelig frisk.

Ellers kan du trøste deg med at du ikke kommer til å få AKKURAT disse forkjølelses virusene igjen, en mager trøst da det er over 100 forskjellige forskjølelses virus.

Masse god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...