Gjest FRØKENgjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 jeg tenkte jeg skulle prøve å masere klitten under akten, for å få mer ut av det. men har dere noen forslag på stillinger, så ikke hånden blir "iveien" og "forstyrrende"?
Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Å ri ham er den PERFEKTE stillingen for slikt! skryte skryyyt!! :D
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 jeg tenkte jeg skulle prøve å masere klitten under akten, for å få mer ut av det. men har dere noen forslag på stillinger, så ikke hånden blir "iveien" og "forstyrrende"? Med dama på topp. Bakfra. Skje Det er jo bare og bruke fantasien,sex er ikke noe hokus pokus. Det er vel heller dere damer som er redd for hvordan dere ser ut i div stillinger,vær ikke redd,MENN studerer ikke dere inn og ut NØYE under akten. Det er bare og skreve,sette rumpa i været så du på en måte ligger med kinnet i madrassen,eller slenge knærne mot skuldrene så mannen på en måte må ta armhevinger over deg,stå opp mot veggen med rupma ut og spredde bein,ligg på en stol så manne må stå på gulvet på knærne. ALL SEX MÅ IKKE FOREGÅ I SENGA! Lykke til.
Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Med dama på topp. Bakfra. Skje Det er jo bare og bruke fantasien,sex er ikke noe hokus pokus. Det er vel heller dere damer som er redd for hvordan dere ser ut i div stillinger,vær ikke redd,MENN studerer ikke dere inn og ut NØYE under akten. Det er bare og skreve,sette rumpa i været så du på en måte ligger med kinnet i madrassen,eller slenge knærne mot skuldrene så mannen på en måte må ta armhevinger over deg,stå opp mot veggen med rupma ut og spredde bein,ligg på en stol så manne må stå på gulvet på knærne. ALL SEX MÅ IKKE FOREGÅ I SENGA! Lykke til. Den siste stillingen der hørtes veldig god ut!
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Den siste stillingen der hørtes veldig god ut! Den er det for meg å (Mann her)
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 jeg tenkte jeg skulle prøve å masere klitten under akten, for å få mer ut av det. men har dere noen forslag på stillinger, så ikke hånden blir "iveien" og "forstyrrende"? Har damer virkelig så dårlig fantasi at dere må på ett forum for og søke råd?
Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 (endret) SKULLE SIERE GJEST SOM SA AT STILLINGEN VAR LIKE GOD FOR MENN, MEN FUNKA IKKE Så den er ikke veldig stress for mannen da? høres litt knotete ut for ham bare..(om du forstår hva jeg mener) Endret 14. januar 2009 av Sandbekken
Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Har damer virkelig så dårlig fantasi at dere må på ett forum for og søke råd? På et forum får man ofte belyst saken fra flere vinkler, siden det er flere meninger og erfaringer fra folk der. Kansje Ts ikke tør prøve og feile, men heller vil ha meninger fra folk som har gjort det før henne???
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Så den er ikke veldig stress for mannen da? høres litt knotete ut for ham bare..(om du forstår hva jeg mener) Da må det være en slabedask til mann! Jeg bruker og sette en pute under knærne for at det ikke skal bli vont,stillingen er perfekt for begge,dama ligger litt bakover så får hun stimulert g-punktet,mannen får god utsikt (Om lyset er på da) over dama,kanskje enda større kick om dama masserer klitten. Stillingen blir jo nesten som og ta dama bakfra bare at dama er rett vei. Bare digg for meg allefall
Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Da må det være en slabedask til mann! Jeg bruker og sette en pute under knærne for at det ikke skal bli vont,stillingen er perfekt for begge,dama ligger litt bakover så får hun stimulert g-punktet,mannen får god utsikt (Om lyset er på da) over dama,kanskje enda større kick om dama masserer klitten. Stillingen blir jo nesten som og ta dama bakfra bare at dama er rett vei. Bare digg for meg allefall Hahahaa!! "en slabedask til mann" faktisk så morsomt ja ja, men dette hørtes jo bare bedre og bedre ut
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 På et forum får man ofte belyst saken fra flere vinkler, siden det er flere meninger og erfaringer fra folk der. Kansje Ts ikke tør prøve og feile, men heller vil ha meninger fra folk som har gjort det før henne??? Sex skal være gøy og,man SKAL prøve og feile,det som funker for deg,funker sikkert ikke bestandig for andre. Om ikke en stilling går helt som man planlegger er det jo bare og flire litt og forsøke noe annet,ta sexen ut av senga og eksperimenter. Har ikke tall på hvor mange rare plasser jeg har hatt sex på,det er bare fantasien og hvor "frekk" man tør og være som setter begrensinger.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #12 Skrevet 14. januar 2009 Jeg liker å ligge på magen med en pute strategisk plassert under meg. Kan også ta hånda ned og ligge og gni på den. Litt som når jeg onanerer egentlig, bortsett fra at jeg har en mann oppå meg
Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #13 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Sex skal være gøy og,man SKAL prøve og feile,det som funker for deg,funker sikkert ikke bestandig for andre. Om ikke en stilling går helt som man planlegger er det jo bare og flire litt og forsøke noe annet,ta sexen ut av senga og eksperimenter. Har ikke tall på hvor mange rare plasser jeg har hatt sex på,det er bare fantasien og hvor "frekk" man tør og være som setter begrensinger. Jeg har ingen problemer med det, jeg kan tulle og tøyse alt jeg orker mens jeg har sex.. er trygg påsambo Så jeg trenger nok ingen råd om å "fire litt"..Det jeg prøvde på var bare å forsvare ts Endret 14. januar 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #14 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har ingen problemer med det, jeg kan tulle og tøyse alt jeg orker mens jeg har sex.. er trygg påsambo Så jeg trenger nok ingen råd om å "fire litt"..Det jeg prøvde på var bare å forsvare ts Ikke for og være frekk......Typisk kvinner!
Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #15 Skrevet 14. januar 2009 Ikke for og være frekk......Typisk kvinner! WHAT?! skjønner ikke hva du mener med dette jeg, kan du utdype?
Gjest dalieo Skrevet 14. januar 2009 #16 Skrevet 14. januar 2009 Har damer virkelig så dårlig fantasi at dere må på ett forum for og søke råd? Ikke for og være frekk......Typisk kvinner! Generaliserende, much?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #17 Skrevet 14. januar 2009 Generaliserende, much? Hvor ser du generaliserende? Om du leser så SPØR jeg om kvinner har så dårlig fantasi at de må på forum for og søke råd. Om dere ser her på forumet, da er det sånn at omså hvor galt ting er mot mannen så er det kvinnen som får sympati og støtte.
Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #18 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hvor ser du generaliserende? Det å si TYPISK KVINNER er generaliserende Om du leser så SPØR jeg om kvinner har så dårlig fantasi at de må på forum for og søke råd. Det er jo et retorisk spørsmål! Om dere ser her på forumet, da er det sånn at omså hvor galt ting er mot mannen så er det kvinnen som får sympati og støtte. hvor har du funnet ut dette? Endret 14. januar 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #19 Skrevet 14. januar 2009 Kanskje ikke i denne tråden,det er jo bare og lese. Hadde jeg gidda og lete så skulle du fått sett.....beklager jeg er i skikkelig klage humør i dag Her på forumet står damer sammen too the bitter end uansett. Ikke for og kuppe tråden: Hvem er det som får sympati når det blir slutt i ett forhold,det er uansett om det er dama som har gått. Hvem er det som får sympati om det gåt dritt i ett forhold? Uansett om det bare framstilles fra den ene parten,damer er jo heller ikke noe særlig til og overdrive for sympati. kunne sikkert fortsatt......blir bare så provosert.
Gjest Ella D Skrevet 14. januar 2009 #20 Skrevet 14. januar 2009 ligg på en stol så manne må stå på gulvet på knærne. Blir ikke dette som om hun ligger på et bord? Bare at han slipper å stå på kne og hun har støtte til både rygg og hode ? Spisestuebordet er i hvert fall mye brukt her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå