Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei, jeg lurer bare på hva slags hårprodukter dere vanligvis bruker? Om dere dusjer morgen eller kveld? Jeg foretrekker å dusje om kvelden, men da blir håret helt fucka dagen etter og jeg går vanligvis med hestehale da. Dusjer jeg om morgenen så blir håret helt flatt utover dagen. Pleier dere å "style" håret hver dag? Pleier vanligvis ikke bruke noen produkter, men har kjøpt meg sånn volumpulver. Problemet er bare at dette virker som gjør håret veldig skittent, og vanskelig å vaske bort. Derfor bruker jeg det ikke med mindre jeg skal ut, og jeg pleier å dusje annenhver dag. Har du noen tips til meg kanskje i samme slengen? Jeg foretrekker stort, bølgete hår(har naturlig fall og bølger, men blir tungt iløpet av dagen, håret er halvlangt). På forhånd takk:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg vasker håret hver dag, føner det og bruker saltvannsspray (scandinavian formula) og hårspray (got2be 2 sexy). Første i vått hår, andre i tørt hår. Føner med hodet opp ned til håret er 100% tørt. Sprayer også hårspray med hodet opp ned og grer ut litt... Dette skaper volum i mitt hår hvertfall
Gjest Fugl Fønix Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg bruker faktisk ikke annet i det for tiden enn shampo og balsam. Håret mitt gjør seg ikke særlig godt med produkter med mindre det er kortere enn det er pr. nå. Om jeg skla gjøre med litt ekstra fin så bruker jeg kanskje litt krøllekrem for å forsterke fallet i håret.
Kamelia83 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg vasker håret hver dag. Bruker volumshampo og balsam fra Sebastian. Jeg bruker sebastian thickefy styler før jeg føner håret. Retter det ut og bruker til slutt volumtang. Så bruker jeg finishingspray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå