Gjest Morpåreise Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har kun vært en gang i syden, og det var for 20 år siden. Nå har jeg lyst til å ta med meg min 4 og 5 åring til varme strøk i skiftet april/mai (3 pers). Reisebyrået anbefalte ved Aya Napa, men det var der jeg var for lenge siden, og jeg synes vel ikke det var helt toppers. Det beste hadde vært om noen kan anbefale et sted de har vært med barn, og hvor det er varmt til en mellompris.
ToveM Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Tunisia kanskje. Jeg var der i ungdommen en gang. Men kjenner fler som har vært der de siste årene med unger som er kjempefornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 hvis du kan i starten av mai (da er det deilige 25 grader der) ville jeg anbefalt Side i Tyrkia. der er ikke det yrende storby maset, men mer lagt opp for barnefamilier. mye å se og handle, men befolkningen er kun 12000 og det er en veldig koselig atmosfære der. hvis du gogggler Side i tyrkia, så får du informasjon om det.
*Annie* Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Tyrkia er et supert forslag synes jeg! Men jeg har bedre erfaringer med stedene rundt Kemer enn med Side. Side var kjempefint, men veldig slitsomt med selgere osv. Hvis du skal reise alene med unger kan dette bli litt pes.
hjertesukka Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Jeg vil anbefale Alcudia på Mallorca. Har vært der med mine to små en gang og vi var kjempefornøyde. Fine strender, passe temperatur, Bamseklubber og passe lang flytur, for å nevne noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå