Gjest Sandbekken Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Heihei Jeg oppfordrer til noe så enkelt som å fortelle dirty sitater dere har sagt selv eller har hørt mens dere har hatt sex! Eventuelt, hvilke sitater tenner dere? Hvis mange svarer kan dette bli en morsom tråd
Gjest hardanger Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 eg seier - du har så stiv kuk.. - den fyllar meg så godt! Han seier: - du er so våt hugsar ikkje so mykje no..
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 - Du er så deilig/sexy! - Jeg elsker å ha deg inni meg - Jeg elsker pikken din - Du fyller meg opp/bunner meg - Pul meg HARDT - Du gjør meg så kåt/våt - Kom på meg/i munnen min - Mmmm.. ååå.. AAAhhh - Der ja! Gjør det mer! Gjør det igjen! - Jeg kommer!! - Å herreGUUUUD du er god Hehe, så ganske kleint ut "på trykk", men det er typisk slike ting jeg bryter ut med under akten Det tenner meg mest å snakke dirty før akten da, fortelle noen skitne fantasier eller hva vi har lyst til å gjøre med hverandre og slikt, mens vi tar på hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Heihei Jeg oppfordrer til noe så enkelt som å fortelle dirty sitater dere har sagt selv eller har hørt mens dere har hatt sex! Eventuelt, hvilke sitater tenner dere? Hvis mange svarer kan dette bli en morsom tråd Ikke noe, vi snakker ikke. Vi er effektive og rå...
~umulia~ Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Ikke noe, vi snakker ikke. Vi er effektive og rå... "Effektive" faktisk, hørtes eh. . . kjapt ut
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Jeg oppfordrer til noe så enkelt som å fortelle dirty sitater dere har sagt selv eller har hørt mens dere har hatt sex!Eh.... Er den inne nå?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 - "Hvor er den!?! - SÅ liten?! Dette gidder jeg ikke!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 "Effektive" faktisk, hørtes eh. . . kjapt ut Yepp. Vi orker ikke masse slikking, suging, snakk og utenomsnakk: går mer rett på sak hos oss. Mange som liker det slik.
Gjest Sandbekken Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Yepp. Vi orker ikke masse slikking, suging, snakk og utenomsnakk: går mer rett på sak hos oss. Mange som liker det slik. ikke hver gang vel? det hørtes jo litt kjedelig ut.. :/
Gjest Gjest_Tuppen_* Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 Jeg hadde en gang en svenske med hjem fra byen. Vi hoppet til køys og etter ca. 5 sekunder kom han. Jeg utbrøt at dette gikk fort! Han svarte: "Jajamen, knulle kan jag!"
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #12 Skrevet 13. februar 2009 ikke hver gang vel? det hørtes jo litt kjedelig ut.. :/ Ikke hver gang, nei :-)
Gjest Rakfisk Skrevet 13. februar 2009 #13 Skrevet 13. februar 2009 "Cock me-cock me! Fuck me like a black man would!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå