Gå til innhold

Gave til en kvinne som har alt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_P_*
Skrevet

Jeg trenger desperat gode råd om hva jeg kan kjøpe til en (godt voksen) kvinne som har alt!

Pris under kr 10 000,- ellers er jeg åpen for alle forslag.

Hilsen P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En opplevelse! :) Gir gode minner og er

SPA som noen sier, en liten ferie, bli-bortskjemt-helg av et eller annet slag (SPA og kanskje en tur til frisøren, eksklusiv middag, kanskje en tur på teater etterpå etc)

Skrevet

Et kurs i noe hun har lyst til å utvikle videre :)

Skrevet

Kom forresten også på at man kommer langt med noe i en prisklasse på under 10 000.

En godt voksen dame er kanskje lei av husarbeid? Vaskehjelp for et år er også fint for oss damer (i hvertfall for oss som ikke har det fra før av) :)

Skrevet

Det finnes mange kurs man kan ta på for eksempel Folkeuniversitetet. Språk, kunst, natur/miljø, osv. Om man virkelig har alt, kan man jo utvikle seg selv, det kan man aldri ha nok! :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Tenk litt utradisjonelt!

Hva men en liten søt automatmoped med handlekurv for å bruke til venniner på varme sommerdager. F.eks Suzuki FZ 50, Vespa scooter ol. For under 10.000 kr får du masse flott. Fint å kjenne vinden i ansiktet, kjøre småveier ned til stranda. Det er kos det.

Jeg kjøpte en bitteliten søt veteranbil til kona (hun har aldri eid egen bil). Hun sydde nytt setetrekk og broderte puter til baksetet. Kjører denne kun på fine sommerdager når det er fint vær med vinduene åpne. Små engelske og italienske biler får du i strøkne eksemplarer for 10-25000 kr. Forsikring både på moped og veteranbil koster mindre en 1 biffmiddag pr. år og ingen årsavgift.

Når kona fikk bilen ble hun stående å måpe, men hun er kjempglad i den lille knerten. Jeg får låne den av og til men over 70 km/t får jeg ikke lov å kjøre . Hun er redd for bilen sin :ler:

Skrevet

Kjøp noe som kan "brukes opp". Det gjør jeg til dem som har alt, har kjøpt en kurv med eksotisk mat eller noen pleieprodukter som jeg er ganske sikker på at de vil like. Mitt inntrykk av godt voksne kvinner er at de gjerne vil gjøre livet lettere, og at de synes at mye er et ork (f.eks. pusse opp eller gjøre husarbeid). Gavekort på reise..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...