Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Del Skrevet 14. januar 2009 Skal bli kjekt å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2009 #2 Del Skrevet 14. januar 2009 Ingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. januar 2009 #3 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har ingen formening om ålesundere, annet enn at jeg misliker dialekten sterkt etter å ha sett Ramsey i den første runden av Big Brother. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 14. januar 2009 #4 Del Skrevet 14. januar 2009 Kul dialekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pest Skrevet 14. januar 2009 #5 Del Skrevet 14. januar 2009 De er slike plagsomme smådjevler som er overalt. Også har de med seg den oversminka mora si, som flasher seg i avisene hele tiden, mens en selv er opptatt av å sende SMS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 14. januar 2009 #6 Del Skrevet 14. januar 2009 De er gjerrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #7 Del Skrevet 14. januar 2009 De er slike plagsomme smådjevler som er overalt. Også har de med seg den oversminka mora si, som flasher seg i avisene hele tiden, mens en selv er opptatt av å sende SMS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. januar 2009 #8 Del Skrevet 14. januar 2009 Ingen. Nyydelig dialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 14. januar 2009 #9 Del Skrevet 14. januar 2009 De er gjerrige. Er de? Jeg er født og oppvokst i Ålesund, og jeg kjenner per dags dato ingen gjerrige ålesundere. Kjenner et par gjerrige sunnmøringer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #10 Del Skrevet 14. januar 2009 Grusom dialekt og stappfulle av mindreverdighetskomplekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kath_* Skrevet 14. januar 2009 #11 Del Skrevet 14. januar 2009 Kul dialekt! Ja de sier "leiligheita" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 14. januar 2009 #12 Del Skrevet 14. januar 2009 Er de? Jeg er født og oppvokst i Ålesund, og jeg kjenner per dags dato ingen gjerrige ålesundere. Kjenner et par gjerrige sunnmøringer da. De fleste ålesundere jeg kjenner er sunnmøringer. Det kan jo være en sammenheng der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 14. januar 2009 #13 Del Skrevet 14. januar 2009 De fleste ålesundere jeg kjenner er sunnmøringer. Det kan jo være en sammenheng der. Alle ålesundere er sunnmøringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tja Skrevet 14. januar 2009 #14 Del Skrevet 14. januar 2009 Plager meg litt at dialekten deres ofte får dem til å høres så friske og sportye ut synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #15 Del Skrevet 14. januar 2009 Grusom dialekt og stappfulle av mindreverdighetskomplekser. Haha! De ålesunderne jeg kjenner lider heller av enorm lokalpatriotisme og stormannsgalskap. Ålesund er verdens beste og fineste by, Ålesund FK er verdens beste fotballklubb osv. Og de mener Molde er den verste byen i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 14. januar 2009 #16 Del Skrevet 14. januar 2009 Ingen. Spør heller om Moldensere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 14. januar 2009 #17 Del Skrevet 14. januar 2009 Julefergå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 14. januar 2009 #18 Del Skrevet 14. januar 2009 Plager meg litt at dialekten deres ofte får dem til å høres så friske og sportye ut synes jeg Hehe, veldig sant.. Ellers syns jeg dialekta er sexy, er noe barskt over den... Namnam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 14. januar 2009 #19 Del Skrevet 14. januar 2009 haha, artig å høre hva dere mener om oss! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. januar 2009 #20 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ingen. Spør heller om Moldensere.. Er veldig nysgjerrig på hva det er med Molde? Kjenner ingen derfra og har aldri vært der, så jeg vet ikke, men har aldri hørt et positivt ord om byen eller folkene. :klø: edit: leif Endret 14. januar 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå