Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som har sett Død Snø og ev. hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som har sett Død Snø og ev. hva synes dere? Artig hvis man vil ha tanketom underholdning. Og det ville jeg der og da Ufattelig mye blod og gørr, men hele tiden gjort på en sånn måte at det bare blir komisk og ikke skummelt. Jeg fikk i hvert fall ikke mareritt av den og heldigvis så *spoileralarm* Er irriterende Jenny Skavlan blant monsternes første ofre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 15. januar 2009 #3 Del Skrevet 15. januar 2009 Artig hvis man vil ha tanketom underholdning. Og det ville jeg der og da Ufattelig mye blod og gørr, men hele tiden gjort på en sånn måte at det bare blir komisk og ikke skummelt. Jeg fikk i hvert fall ikke mareritt av den Signerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 15. januar 2009 #4 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg synes den var bra, anbefaler ALLE som ikke har sett den om å se den. Synes virkelig det er verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #5 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg synes den var bra, anbefaler ALLE som ikke har sett den om å se den. Synes virkelig det er verdt pengene. Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #6 Del Skrevet 15. januar 2009 Er irriterende Jenny Skavlan blant monsternes første ofre Liker ikke hun som skuespiller.. Tenkte jeg skulle se filmen i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch Skrevet 16. januar 2009 #7 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg syns også den var bra, ikke veldig dyp akkurat, men tanketom underholdning som fungerte fint for meg! (Men likte Kill Buljo bedre da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå