Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg kjenner ingen som har gjort dette. Vet det heter noe som "restylane" som forstørrer leppene for noen mnd. Er det noen som har erfaring med dette? Hvor mye vet jeg at jeg skal ha? var inne på en side der det var 0,5 og 1,0. sier meg ingenting:P Noe sted i Drammen som gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Del Skrevet 14. januar 2009 *dytt* Finner ikke klinikker i Drammen som gjør dette.... Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 15. januar 2009 #3 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg har smale lepper og lot meg friste til å ta Restylane i leppene for ca ett år siden. Tok da en sprøyte på 1 ml og fordelte oppe og nede. Jeg ble absolutt ikke fornøyd. De første dagene følte jeg meg som Donald Duck. Nebbete Når hevelsen gikk ned synes jeg at ansiktet liksom ikke ble helt meg mer. Var så uvant å ha annen munn at helhetsinntrykket av ansiktet ble endret. Følte meg rett og slett ikke vel med de nye leppene. Dessuten gjorde alle sprøytestikkene vondt. Veldig vondt. Og det kreves mange sprøytestikk for å fordele Restylanen i leppen. Nei, dette var definitivt ikke noe for meg! Jeg synes vel også at effekten gikk raskt ut igjen. Varte max 3 mnd. Jeg har derfor bestemt meg for å akseptere mine smale lepper, og gjøre det beste ut av det jeg har. Dvs at jeg ofte bruker lys gloss for å optisk forstørre inntrykket av dem Men bevares - det er jo verd å prøve for deg. Bare sørg for å dra til en seriøs klinikk. Vet ikke om noen i Drammen, men det er flere i Bærum - Oslo området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Del Skrevet 15. januar 2009 Takk for svar! er det virkelig SÅ synlig da? Ei jeg vet om ei som har gjort dette og har sett på gamle og nye bilder av henne på facebook, men jeg ser det så vidt, så vidt at hun har gjort noe. Har sett litt på bilder på nett, men er lite:( Du har ingen du da? Trodde jenter gjorde dette hele tiden jeg... ingen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå