Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var ein tur i london nå i januar og var kjempe fornøyde med heile turen, derfor tenkte jeg at jeg skulle dele med andre som oxo har tenkt seg samme vei!

vi booket hotell gjennom hotwire.com fikk 4 stjerners hotell til 2500 for 5 dager!

var redd for at vi skulle ende på et bordell med den prisen, men det var et kjempe hotell sentralt på camden.

da vi kom ned kjøpte vi oyster card, du bare fulller det opp med de pundene du vil, og det rekner seg selv ut til billigste alternativ for den dagen, etter hvor mye du har reist.

ein club eg vil anbefale e digress, ligger i ein sidegate på regent street, 2 egt club me mye bra musikk og hyggelig klientell.

var oxo på westfield kjøpesenter, var veldig stort, men så hadde de oxo alt mulig der! greit for de dagene det er kalt og regn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte også hotell gjennom Hotwire, og fikk et som var kjempesentralt! Ikke veldig fint, men veldig billig. Frokosten var grusom, så det ble en del sene morgener på Starbucks! Ikke at det gjorde så mye... hehe... ;)

Skrevet

Så koselig!

Jeg skal reise med ei venninne om 2 uker. Vi lander på Stansted, og søker fortsatt etter hotell. Vil at det skal være nær sentrum, for vi skal feste i løpet av helgen. Da lurer jeg på; når pleier nattklubber å stenge? og hvordan er det med transport på natta? Best med taxi? Hva er tryggest?

Skrevet

Vi tok for det meste undergrund hele dagen, men så hadde jeg med meg min store, sterke kjæreste! Sikkert tryggest å ta taxi på natterstid, ikke veldig dyrt det heller. Klubbene stenger i tre-tiden, tror jeg, men det finnes jo alltid et sted som er åpent! Det er jo London vi snakker om! :)

Skrevet

de fleste utesteder stenger 3 ja, var på et som stengte kl 5, heite "storm". men her var det så si bare rnb musikk. og lite stemning før kl 3 om natta:) ellers kan eg varmt anbefale digress, tok bare 5£ i cover, og zoo, her var det kjempestemning fra kl 23! alle disse ligger i gå avstand fra hverandre rundt piccadilly. vi tok taxi hjem, sto mange pirat taxier der oxo, men siden taxi egentlig er ganske billig i forhold til her heime, og mye sikrere så valgte vi dette alternativet. gikk oxo busser om natten!

Skrevet
de fleste utesteder stenger 3 ja, var på et som stengte kl 5, heite "storm". men her var det så si bare rnb musikk. og lite stemning før kl 3 om natta:) ellers kan eg varmt anbefale digress, tok bare 5£ i cover, og zoo, her var det kjempestemning fra kl 23! alle disse ligger i gå avstand fra hverandre rundt piccadilly. vi tok taxi hjem, sto mange pirat taxier der oxo, men siden taxi egentlig er ganske billig i forhold til her heime, og mye sikrere så valgte vi dette alternativet. gikk oxo busser om natten!

Liker for det meste "black people music", altså rap,hip hop, rnb, reggaeton og litt afrikanske beater. Vet du om flere, bortsett fra Storm? Eller hvor jeg kan finne dem på nettet f.eks?

Hvordan skiller man mellom pirattaxi og vanlig taxi? Fint det går busser også! Tror kanskje jeg er tryggere på buss:P

Skrevet

black cab ( de svarte gamle) er desidert tryggest, men oxo dyrest. så si alle bra utestedene ligger i samme område, så dere trenger ikke gjøre noe meir enn å gå dit så kan dere clubbe ivei!

vi sjekket litt på forhand, men det var mest for vi ville inn på cocco, som egentlig er en plass for members, men me litt fine klær og ein kul holdning, så kom vi inn her oxo:)

må kose dere masse! lengter allerede tilbake:)

Skrevet

glemte å skrive hvilket område:) leichester square

Skrevet
black cab ( de svarte gamle) er desidert tryggest, men oxo dyrest. så si alle bra utestedene ligger i samme område, så dere trenger ikke gjøre noe meir enn å gå dit så kan dere clubbe ivei!

vi sjekket litt på forhand, men det var mest for vi ville inn på cocco, som egentlig er en plass for members, men me litt fine klær og ein kul holdning, så kom vi inn her oxo:)

må kose dere masse! lengter allerede tilbake:)

Tusen takk!

Ja, Leicester sq. har jeg hørt om. Utelivet er visst best der, så kommer nok til å være der.

Gleder meg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...