LekeHusmor Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 I går prøvde jeg brettspillet Cranium for første gang, og ble helt forelsket! For et fantastisk spill Er det noen av dere som har spilt eller har dette spillet? Hvor kjøpte dere det? Og når? men så ser det ut som at det ikke er i salg lenger! Kan noen hjelpe meg?
Villemoe Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg kjøpte mitt for tre/fire år siden. Tror jeg kjøpte det i en nettbutikk, men husker ikke helt. Ser ut som det finnes på bokkilden http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=1974693
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 aj! håper de virkelig har det også. skal bestille så fort jeg får lønn tusen takk!
Pjukset Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Å, jeg elsker det spillet! Herlig fredagsunderholdning med venner snop og litt attåt :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Hei! Da gleder jeg meg ekstra til å prøve det ut; kjøpte det for noen få mndr siden og har ikke spilt det enda (ja, jeg er treig, jeg vet det.. ) I hvert fall så kjøpte jeg det på en NotaBene-butikk, men der var det den siste de hadde. Så det er desverre ikke sikkert mitt svar er til noe særlig hjelp..
Gjest Lillemus Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Vil noen være så vennlig å fortelle hva spillet går ut på? Lyst på nye spill, men har ikke hørt om dette før.
amyrlinn Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 ja cranium er skikkelig artig :D har sett det på de fleste lekebutikker faktisk
angara Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Veldig gøy! Men vær obs på at plastelinamassen, eller hva det er, blir ganske illeluktende og får en merkelig konsistens etter noen år (det oppdaget vi i jula...). Synes forøvrig at utvalget av spill i bokhandlene har vært svært dårlig i år! Nesten ingen kunnskapsspill, få spennende selskapsspill, vi hadde store problemer med å finne noe nytt dette året.
LekeHusmor Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2009 ja cranium er skikkelig artig :D har sett det på de fleste lekebutikker faktisk har du sett det nå i det siste?
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Har også sett det i lekebutikker, men det ligger jo, som en del andre spill, på rundt 5-600 kr.
amyrlinn Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 (endret) har du sett det nå i det siste? hmm.. husker ikke helt egentlig. søkte litt på nettet jeg og fant dette.. http://www.spillskrinet.no/show.php?spillid=158 vet ikke om det betyr at det er ute av butikkene også.. Endret 28. januar 2009 av amyrlinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå