Gå til innhold

Cranium

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går prøvde jeg brettspillet Cranium for første gang, og ble helt forelsket! For et fantastisk spill :nigo:

Er det noen av dere som har spilt eller har dette spillet? Hvor kjøpte dere det? Og når?

men så ser det ut som at det ikke er i salg lenger! :vetikke:

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aj! håper de virkelig har det også. skal bestille så fort jeg får lønn :) tusen takk!

Skrevet

Å, jeg elsker det spillet! Herlig fredagsunderholdning med venner snop og litt attåt :gjeiper:

Skrevet

Hei! Da gleder jeg meg ekstra til å prøve det ut; kjøpte det for noen få mndr siden og har ikke spilt det enda (ja, jeg er treig, jeg vet det.. ;)) I hvert fall så kjøpte jeg det på en NotaBene-butikk, men der var det den siste de hadde. Så det er desverre ikke sikkert mitt svar er til noe særlig hjelp..

Gjest Lillemus
Skrevet

Vil noen være så vennlig å fortelle hva spillet går ut på?

Lyst på nye spill, men har ikke hørt om dette før.

:)

Skrevet

ja cranium er skikkelig artig :D

har sett det på de fleste lekebutikker faktisk :)

Skrevet

Veldig gøy! Men vær obs på at plastelinamassen, eller hva det er, blir ganske illeluktende og får en merkelig konsistens etter noen år (det oppdaget vi i jula...).

Synes forøvrig at utvalget av spill i bokhandlene har vært svært dårlig i år! Nesten ingen kunnskapsspill, få spennende selskapsspill, vi hadde store problemer med å finne noe nytt dette året.

Skrevet
ja cranium er skikkelig artig :D

har sett det på de fleste lekebutikker faktisk :)

har du sett det nå i det siste?

Skrevet

Har også sett det i lekebutikker, men det ligger jo, som en del andre spill, på rundt 5-600 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...