Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er ikke ikke overvektig, men har ganske tykke legger. Går det an å "slanke" leggene? Vet at det ikke går an å punktslanke, men kan jeg tone leggene ved f.eks styrketrening? Eller blir de bare større av det?
Chanel.No5 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er ikke ikke overvektig, men har ganske tykke legger. Går det an å "slanke" leggene? Vet at det ikke går an å punktslanke, men kan jeg tone leggene ved f.eks styrketrening? Eller blir de bare større av det? Tror det desverre er som du sier, punktslanking går ikke an, det eneste jeg evt. kan anbefale deg er kariotrening for å minske fettprosenten, men du kommer til å bli slankere all over da.. Vet ikke om det kun er leggene dine du vil redusere størrelsen på.??
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg skal ned ca 5 kg, så er som sagt ikke så veldig stor. Folk betrakter meg som slank, liksom. Men disse dumme leggene er så store =/ Har akkurat begynt å trene igjen, trener kardio og styrke. Men trener ikke leggene (annet enn ved kardio), for vil ikke at de skal bli enda større..
Gjest fragment Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Du kan jo forsøke deg på svømming dersom du føler for å variere litt. Jeg vil uansett anta at dersom du kun har fem kilo for mye, vil ikke leggene forandre seg så mye. De fleste har vel for det meste muskler i leggene, og ikke så mye fett at man vil merke en veldig stor forskjell ved slanking.
Chanel.No5 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Jeg skal ned ca 5 kg, så er som sagt ikke så veldig stor. Folk betrakter meg som slank, liksom. Men disse dumme leggene er så store =/ Har akkurat begynt å trene igjen, trener kardio og styrke. Men trener ikke leggene (annet enn ved kardio), for vil ikke at de skal bli enda større.. Tror desverre som nevnt over at 5 kilo vektreduksjon ikke vil vise betydelige forskjeller på leggene dine. Men trener du endel kondisjon og går ned så ser du jo selvfølgelig om leggene blir mindre, men jeg ville ikke stresset med det, er langt fra det værste stedet å være litt stor, ser bare mer muskløs ut da mener jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå