Gjest womenwomen Skrevet 14. januar 2009 #21 Skrevet 14. januar 2009 Kan godt bo der om du vil Sex under mensen har aldri vært noe problem for noen menn jeg har møtt på faktisk ! Ikke i de forholdene jeg har hatt - mannen er like ivrig og klarer ikke holde seg unna meg uansett : ) Men - bruker kondom da alltid ....så hva gjør det da ? Dusje må man jo uansett -så ser ikke problemet . Jeg er også ofte kåt under mensen -menstruasjonssmerter bryr jeg meg ikke om -de går over av seg selv straks vi begynner å ha sex ...merkelig . Selv under de førse dagene -kan jeg godt ha sex .NB ! Hjelper faktisk mot menssmerter ... de er forduftet etterpå ....ingenting vond i magen da ...hele underlivet er da avslappet og deilig å slippe menssmertene .Har lest at eks orgasme fjerner slike menssmerter . Det stemmer på meg .Så vil anbefale sex mot menssmerter til alle : ) Oralsex kan man også ha under mensen .... he he ... er bare å stikke en tampong inn og dusje seg ren og pen - så kan man t.o.m ha munnsex selv om man har mensen ....Genialt og smart ikke sant ? hi hi
MonicaØH Skrevet 14. januar 2009 #22 Skrevet 14. januar 2009 Vi har aldri analsex, fordi ingen av oss liker det. Selvom han aldri har prøvd, vil han ikke prøve. Jeg er ikke kjempeglad i sex mens jeg har mensen, men har da prøvd. I dusjen, for da blir det liksom borte med en gang
Fluffie Skrevet 14. januar 2009 #23 Skrevet 14. januar 2009 Gaar fint aa ha sex under mensen, bruker et haandkle i senga.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #24 Skrevet 15. januar 2009 Oralsex kan man også ha under mensen .... he he ... er bare å stikke en tampong inn og dusje seg ren og pen - så kan man t.o.m ha munnsex selv om man har mensen ....Genialt og smart ikke sant ? hi hi Hver sin "smak" Jeg klarer å styre mitt behov for å få fitta slikket akkurat under mensen. Slikking og mensen er ganske kvalmt for meg...
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #25 Skrevet 15. januar 2009 Kunne ikke unngå å se at TS skrev ''Æsj'' til å ha sex når man har mensen, men likevel tenker på analsex. Hehehe Forferdelig å stikke no opp hvor det blør litt, men ikke der hvor bæsjen bor!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #26 Skrevet 15. januar 2009 Er ikke komfortabel med å ha samleie de første dagene av mensen, men typen min har ikke noe imot det! Da bruker vi heller hendene flittig
Gjest fisk Skrevet 15. januar 2009 #27 Skrevet 15. januar 2009 Nei, er ikke helt komfortabel med det siden jeg blør veldig mye. Det blir mye blowjobs de dagene derimot
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #28 Skrevet 15. januar 2009 Har alltid undret meg over alle som har sex når de har mensen. Selv er jeg veldig sår i skjeden lit før og under mensen, og det er dessverre helt uaktuelt å ha sex da.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #29 Skrevet 16. januar 2009 Nei, har aldri hatt sex i rumpa. Eksen min ville ikke ha sex under mensen. Det endte med at jeg en dag begynte å gråte fordi det var rett før mensen, jeg var egentlig ikke kåt og sexen funka ikke, så han ville at vi bare skulle gi opp og heller ta det en annen dag hvor det funka bedre. Jeg fikk da sagt at neste gang jeg så ham hadde jeg sikkert mensen, og da ville han ikke ha sex med meg på en uke, og jeg ble alltid så kåt i den perioden... Da ble han litt forskrekka, og sa at det var greit å ha sex når jeg hadde mensen, bare det ikke var veldig mye blod. Han jeg er sammen med nå bryr seg ikke så mye, men de første par dagene hopper vi alltid over og så bruker vi et håndkle under oss. Det går bra. :-) Jeg synes ikke mensen er så veldig mye eklere enn sperm... Det er rødt og lukter litt sterkere, men ellers er det mest slim, det også... Og den spermen er de jo så stolte av, den skal de gjerne sprute overalt. Tenk om vi skulle smøre mensblod på dem fordi vi var så stolte av det... Ha ha! :-D
DitaVonTeese Skrevet 16. januar 2009 #30 Skrevet 16. januar 2009 jeg har mensen i 6-7 dager, men til gjengjeld blør jeg lite så her blir det sex hele uka lang analsex er ikke noe vi har prøvd ut enda
Heart7086 Skrevet 16. januar 2009 #31 Skrevet 16. januar 2009 p-piller er vel bra? da kan du jo styre mensen som du vil!! Det er ikke alle som kan/vil bruke p-piller vet du! Forresten, er analsex noe vi har av og til, uten noen sammenheng med mens. Dette må gjøres når jeg er i humør og form til det, aldri ellers:) Og aldri med glidemiddel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå