Gå til innhold

Når dere har mensen..

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Venelite
Skrevet

mulig folk har analsex men sex i rumpa? :P

Skrevet

Nei, bruker ikke å ha analsex når jeg har mensen.

Skrevet

hehe, analsex heter det ja:P prøvde å formulere med uten at det skulle høres ut som et tullespørsmål, men analsex høres jo bedre ut ja :fnise:

En uke er veeldig lenge å vente! Typen min jobber vekk og jeg er ikke sikker på å være "ferdig" når han kommer hjem, da han kommer en uka før tida.. :sukk: og jeg som hadde gleda meg så....

Skrevet

Si ifra på forhånd, tilby å bruke kondom, og så kan det hende det blir noe på deg allikevel?

Selv er jeg totalt avholdende for min egen del når jeg har mensen. :P

Skrevet
Si ifra på forhånd, tilby å bruke kondom, og så kan det hende det blir noe på deg allikevel?

Selv er jeg totalt avholdende for min egen del når jeg har mensen. :P

Jeg håper bare han vil hjem fordetom.. vet ikke om jeg gidder å si fra. Håper bare jeg er ferdig innen da.. Huff hater mensen!!!

Skrevet
Jeg håper bare han vil hjem fordetom.. vet ikke om jeg gidder å si fra. Håper bare jeg er ferdig innen da.. Huff hater mensen!!!

Hvis han ikke kommer hjem fordi du fortsatt har mensen og ikke vil ha sex med deg da, så......

Hmmm.

Skrevet

Hva er problemet?

Kjører ofte brannbil jeg og dama,funker som fjell,jeg merker allefall ikke noe forskjell.

Du vet at det finnes både såpe og dusj?

Skrevet
Hva er problemet?

Kjører ofte brannbil jeg og dama,funker som fjell,jeg merker allefall ikke noe forskjell.

Æsj...

Skrevet

Når jeg ikke har så mye mens (altså mot slutten), så har jeg hatt sex i dusjen. Min erfaring er at jeg ikke blør når jeg er kåt uansett, men selvsagt kan det jo bli noen dråper som raskt renner vekk i dusjvannet. Å kjøre brannbil avhenger som oftest av mannen for min del, noen får jo åndenød bare du sier ordet menstruasjon imens andre har et fullstendig avslappet forhold til det.

Jeg praktiserer også analsex, men jeg digger egentlig ikke det når jeg har mensen. De første dagene er det iallefall uaktuelt, da jeg ofte har veldig vond mage. Men jeg føler meg generelt ganske oppblåst og usexy hele perioden, så analsexen er ikke så bra som den er ellers.

Det går altså mest i blowjobs og handjobs her i gården!

Men jeg pleier å hoppe over mensen da, og prøver å ha den når vi er borte fra hverandre en stund.

FAens irriterende kroppslig funksjon det der, egentlig.

Særlig siden jeg blir dobbelt så kåt når jeg har den. Hva er det gud tenker med?

Skrevet (endret)
FAens irriterende kroppslig funksjon det der, egentlig.

Særlig siden jeg blir dobbelt så kåt når jeg har den. Hva er det gud tenker med?

Det kan man spørre om, ja. :sukk:

Endret av Wind
Skrevet
Hva er problemet?

Gjør dere det alltid i dusjen da, eller bruker dere latexlaken, håndkle under rompa e.l.?

Jeg kunne helt ærlig hatt sex mens blodet fosset, synes ikke mensen er ekkelt i det hele tatt. Men jeg tror det finnes særdeles få menn som tenker det samme.

Skrevet
Gjør dere det alltid i dusjen da, eller bruker dere latexlaken, håndkle under rompa e.l.?

Jeg kunne helt ærlig hatt sex mens blodet fosset, synes ikke mensen er ekkelt i det hele tatt. Men jeg tror det finnes særdeles få menn som tenker det samme.

Javel!

Da må jo disse serdeles få mennene bo i min by,jeg har aldri hørt noen som har hatt noe imot og ha sex under mens.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Er enig, sex når jeg har mensen (ihvertfall de første dagene) er rett og slett ikke noe særlig. Kroppen er oppblåst og øm, og det blør i hytt og pine. Føler meg ikke helt på topp.

De siste dagene av mensen er mye bedre, men et sted som er lett å vaske er å foretrekke (dusjen, på gulvet etc).

Skrevet

Har akkurat gått gjennom en helg med mensen(gubben er selvsagt borte søn-torsdag..), var sååå kåt! Og var selvsagt de første dagene med mens(altså mye blod og myyyye vondt!), så ble ikke noe på meg:( Han er ikke særlig glad i sex når jeg er i denne perioden så...

MEN, til helga har vi barnefri og er mensfri! DA skal det bli fart i sengelakene!

Skrevet

p-piller er vel bra? da kan du jo styre mensen som du vil!!

Gjest Sandbekken
Skrevet
p-piller er vel bra? da kan du jo styre mensen som du vil!!

ikke alle p-piller funker sånn.. desverre..

-Ja vi har analsex av og til mens jeg har mensen, men det kommer ann på formen min.. :)

Skrevet
Javel!

Da må jo disse serdeles få mennene bo i min by,jeg har aldri hørt noen som har hatt noe imot og ha sex under mens.

Jeg tror flesteparten av mine partnere har hatt litt aversjoner mot det, faktisk.

Hvor bor du, Hønefoss? (HAHAha, gettit?)

Ok, jeg tror jeg legger meg nå.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Ingen hindring d.

Skrevet
Jeg tror flesteparten av mine partnere har hatt litt aversjoner mot det, faktisk.

Hvor bor du, Hønefoss? (HAHAha, gettit?)

Ok, jeg tror jeg legger meg nå.

Kan godt bo der om du vil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...