Gjest Dr. Dyregod Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Leste tråden om hundebæsj i min søppelkasse og har en opplysning til de av dere som kaster hundebæsj i biodunken, der skal den nemlig IKKE være. Det står på bioposen. Skal kastes i vanlig boss/søppel.
Fakse Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Hundebæsj uten plastpose skal vel i biodunken? I alle fall om man kaster annet biologisk avfall som ikke er mat der. Hos oss kan man for eksempel kaste litt jord og planterester sammen med matavfallet, sikkert fordi alt blir kompostert. Brukes avfallet til dyremat (tror de gjør det noen steder) er jo saken en annen. Da skal en selvfølgelig ikke ha hundebæsj oppi.
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 Vi har bare to dunker vi.. en for papp og en annen for det andre. Lurer på hvilken jeg skal velge..
Leo Skrevet 25. juni 2003 #5 Skrevet 25. juni 2003 Må vel også få nevne at jeg synes hundebæsj uten pose er no' dritt å håndtere...
Gjest Milah Skrevet 25. juni 2003 #6 Skrevet 25. juni 2003 Må vel også få nevne at jeg synes hundebæsj uten pose er no' dritt å håndtere... Enig!
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #7 Skrevet 25. juni 2003 Må vel også få nevne at jeg synes hundebæsj uten pose er no' dritt å håndtere... Eh, ja. Tror jeg slenger meg med Leo her!! Pose rundt hundebæsjen!!
BritElin Skrevet 26. juni 2003 #8 Skrevet 26. juni 2003 Da er vel saken klar da? Pose rundt dritten og ikke i organisk avfall!!
Mathias Skrevet 26. juni 2003 #9 Skrevet 26. juni 2003 Derfor så mange tar pose rundt dritten og legger den igjen på stien?.....
Fakse Skrevet 26. juni 2003 #10 Skrevet 26. juni 2003 Vel... det *er* faktisk mulig å plukke opp hundebæsj uten pose. Når hunden gjør fra seg i hagen bruker min mor spade og rake til å plukke opp med. Da går "fangsten" rett i komposten (de har ikke kildesortering).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå