Gå til innhold

apropos Hundebæsj.

Anbefalte innlegg

Gjest Dr. Dyregod
Skrevet

Leste tråden om hundebæsj i min søppelkasse og har en opplysning til de av dere som kaster hundebæsj i biodunken, der skal den nemlig IKKE være. Det står på bioposen. Skal kastes i vanlig boss/søppel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hundebæsj uten plastpose skal vel i biodunken? I alle fall om man kaster annet biologisk avfall som ikke er mat der. Hos oss kan man for eksempel kaste litt jord og planterester sammen med matavfallet, sikkert fordi alt blir kompostert. Brukes avfallet til dyremat (tror de gjør det noen steder) er jo saken en annen. Da skal en selvfølgelig ikke ha hundebæsj oppi.

Skrevet

Vi har bare to dunker vi.. en for papp og en annen for det andre.

Lurer på hvilken jeg skal velge..

:sjarmor:

Skrevet

Kommer nok litt an på hva bikkja spiste sist... :sjarmor:

Skrevet

Må vel også få nevne at jeg synes hundebæsj uten pose er no' dritt å håndtere... :P

Gjest Milah
Skrevet
Må vel også få nevne at jeg synes hundebæsj uten pose er no' dritt å håndtere... :P

Enig! :hoho:

Gjest Embla s
Skrevet

Eh, ja. Tror jeg slenger meg med Leo her!! Pose rundt hundebæsjen!! :ler:

Skrevet

Da er vel saken klar da? Pose rundt dritten og ikke i organisk avfall!!

Skrevet

Derfor så mange tar pose rundt dritten og legger den igjen på stien?..... :roll:

Skrevet

Vel... det *er* faktisk mulig å plukke opp hundebæsj uten pose. Når hunden gjør fra seg i hagen bruker min mor spade og rake til å plukke opp med. Da går "fangsten" rett i komposten (de har ikke kildesortering).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...