Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Del Skrevet 14. januar 2009 Skal dere se dette? Det starter fredag kl 21. Gleder meg litt til det begynner igjen, men frykter at han kommer til å knote på svensk. Det var igrunnen ille nok å høre på engelsken hans. Men gleder meg likevel. Det var liksom en del av fredagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 14. januar 2009 #2 Del Skrevet 14. januar 2009 Kommer ikke til å se på for jeg var lei av han på norsk tv og føler ikke for å fornye bekjentskapet. Jeg er nemlig den typen som blir lei av det samme konseptet uke etter uke, måned etter måned og år etter år - da hjelper det ikke hvor god programlederen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Del Skrevet 14. januar 2009 Kommer ikke til å se på for jeg var lei av han på norsk tv og føler ikke for å fornye bekjentskapet. Jeg er nemlig den typen som blir lei av det samme konseptet uke etter uke, måned etter måned og år etter år - da hjelper det ikke hvor god programlederen er. Rart med det. Jeg syntes egentlig aldri han var så god. Virket keitete og usikker,men kanskje det var derfor folk likte ham. Men da han ble borte fra skjermen savnet jeg ham.Grosvold blir ikke det samme, hun er alt for nesegrus i sin beundring for gjestene. Men håper Skavlan snakker norsk, ja. Svenskene har vel sendt programmet hans før i norsk versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 15. januar 2009 #4 Del Skrevet 15. januar 2009 Ja - så kommer Ari Behn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #5 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja - så kommer Ari Behn Så på det i går. Intervjuet med Göran Persson og frue var det god gammel Skavlan-stil over. Og Skavlan snakket heldigvis norskere enn fryktet, selv om han stakk inn mange svenske gloser underveis. (Må man virkelig oversette "byen" med "stan" for at svenskene skal skjønne det, og forstår de virkelig ikke hva et "spørsmål" er?) Men Ari Behn derimot! Grusom svorsk. Jeg tror selv dialektforvirrede Anne Holt ville rødmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest realist Skrevet 17. januar 2009 #6 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvilke kanal sendes det på? SVT1, SVT2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 17. januar 2009 #7 Del Skrevet 17. januar 2009 Det går på NRK1 kl 23.15 i kveld. Og etter hve jeg har forstått, sendes det fast på lørdager på NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 17. januar 2009 #8 Del Skrevet 17. januar 2009 Da skal jeg så på i kveld. Om jeg liker det, kan det godt hende jeg kommer til å se på hver gang. Har også svenske kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 17. januar 2009 #9 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg likte det. Men hvorfor synes Ari det var så stas å tala svenska? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omega Skrevet 18. januar 2009 #10 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg likte det. Men hvorfor synes Ari det var så stas å tala svenska? :klø: Jeg så bare på det klippet av Ari fra Skavlan som ligger ute på NRK nett-tv. Virket ikke som Ari var så voldsomt konsekvend i den svensken sin. Han startet 85% svensk, men så dabbet det liksom litt av. Det ble kanskje for slitsomt for ham å tenke på norsk og snakke på svensk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 18. januar 2009 #11 Del Skrevet 18. januar 2009 Virket keitete og usikker,men kanskje det var derfor folk likte ham. Vi bor jo i Norge, så sjansene er store for det. Det er ikke så stor søken etter programledertalenter når Farmen-Gaute, Robinson-Peter og Skal vi danse-folk med mange flere blir programledere. Fredrik Skavlan kunne én bra ting og det var å ta seg tid, han fremhevet ikke seg selv og han fikk gjestene til å komme frem med sitt. Sammenliknet med Anne Grosvold var Skavlan flinkere til å selv ikke dominere med sin personlighet. En programleder/talkshowvert bør ha et behagelig vesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 18. januar 2009 #12 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg likte det. Men hvorfor synes Ari det var så stas å tala svenska? :klø: Fordi han får briefet. Han har i tillegg Østfold-røtter. Østfold og Sverige er venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 18. januar 2009 #13 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg synes at det var irriterende at Ari snakket svensk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #14 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg synes at det var irriterende at Ari snakket svensk. Enig. Han snakket svorsk og byttet fram og tilbake. Dessuten kysset han kun den ene unge kvinne på hvert kinn, han overså den andre eldre kvinnen som satt der! Det var uhøflig...Märtha har funnet en uvøren mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #15 Del Skrevet 18. januar 2009 Det virket helt latterlig at Ari Behn skulle prøve å snakke svensk. Så stort problem er det vel ikke for svenskene å forstå norsk, og programmet ville uansett bli tekstet hvis han snakket norsk. Han hørtes bare teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå