Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd å har erfaring med Artdeco sin mineral foundation?Hvordan er den i forhold til id og em?Den ligger på rundt 200 kr å det er jo ikke dyrt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har erfaring me artdeco??

Skrevet

ingen som har erfaring me artdeco??

Skrevet
Noen som har prøvd å har erfaring med Artdeco sin mineral foundation?Hvordan er den i forhold til id og em?Den ligger på rundt 200 kr å det er jo ikke dyrt :)

Har mineral Rough i Artdeco og den er veldig bra.....

Jeg bruker Id mineral foundation og den er rå bra. Jeg bruker å bestille den på Ebay og da blir den under 200,-

Skrevet (endret)

Dette lurer jeg også på:)

vurdert lenge å prøve denne foundationen. The body shop sin er også veldig, veldig god:) Liker denne bedre enn i.d og glo sin!

Gir akkurat passe glød sånt at den faktiskt matter ned t-zonen. dekker utrolig godt ved bruk av handy kabuki børsten fra i.d

Anbefalses!

Endret av mari4ever
Skrevet

Jeg har den, og den er veldig bra. Har prøvd Id sin også, men denne var mer matt + den er billigere. Klarer meg ikke uten denne, anbefales!!

( Bruker du Kabuki børsten fra Id blir resultatet best, hvertfall for meg )

Skrevet

Tusen takk for svar :) Jeg har kjøpt denne nå å syns den virker kjempe god!!holder seg så å si hele dagen!Men bruker alltid å freshe opp litt ut på dagen uansett :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...