charley Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Noen som har prøvd å har erfaring med Artdeco sin mineral foundation?Hvordan er den i forhold til id og em?Den ligger på rundt 200 kr å det er jo ikke dyrt
charley Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2009 ingen som har erfaring me artdeco??
charley Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 ingen som har erfaring me artdeco??
lille me Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Noen som har prøvd å har erfaring med Artdeco sin mineral foundation?Hvordan er den i forhold til id og em?Den ligger på rundt 200 kr å det er jo ikke dyrt Har mineral Rough i Artdeco og den er veldig bra..... Jeg bruker Id mineral foundation og den er rå bra. Jeg bruker å bestille den på Ebay og da blir den under 200,-
mari4ever Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 (endret) Noen som har prøvd å har erfaring med Artdeco sin mineral foundation?Hvordan er den i forhold til id og em?Den ligger på rundt 200 kr å det er jo ikke dyrt Dette lurer jeg også på vurdert lenge å prøve denne foundationen. The body shop sin er også veldig, veldig god:) Liker denne bedre enn i.d og glo sin! Gir akkurat passe glød sånt at den faktiskt matter ned t-zonen. dekker utrolig godt ved bruk av handy kabuki børsten fra i.d Anbefalses! Endret 17. januar 2009 av mari4ever
lenema Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Noen som har prøvd å har erfaring med Artdeco sin mineral foundation?Hvordan er den i forhold til id og em?Den ligger på rundt 200 kr å det er jo ikke dyrt Jeg har den, og den er veldig bra. Har prøvd Id sin også, men denne var mer matt + den er billigere. Klarer meg ikke uten denne, anbefales!! ( Bruker du Kabuki børsten fra Id blir resultatet best, hvertfall for meg )
charley Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2009 Tusen takk for svar Jeg har kjøpt denne nå å syns den virker kjempe god!!holder seg så å si hele dagen!Men bruker alltid å freshe opp litt ut på dagen uansett :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå