Gjest Gjest_Anan_* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har forferdelig lyst på oppvaskmaskin, men det eneste stedet det er plass er et stykke unna vasken. Går det selv om? Hvordan gjøres dette? Må man ut med masse kroner utenom selve maskinen til rørlegger ?
enitsirk Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hei, er ingen ekspert på området, men kan jo si hva jeg og samboer gjorde da vi pusset opp kjøkkenet i sommer. Planløsningen på kjøkkenet tillot ikke at vask og oppvaskmaskin stod ved siden av hverandre hos oss. Det ble ikke noe stort problem. Vi skjøtet selv på rør-systemet, og fikk en rørlegger-venn til å se over dette og godkjenne det etterpå. Jeg tror det viktigste er at oppvaskmaskinen står i nærheten av vanntilførselen, altså der vannrøret kommer opp/ut. Sånn sett er ikke oppvaskmaskinen og vasken avhengig av hverandre, men begge er avhenging av "utslagssluk" og vanntilførsel. Som sagt er jeg ingen ekspert, hehe... men håper du forstår hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå