Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hvilke merker bruker du innen make-up og hudpleie? Chanel Estee Lauder Clinique Shiesdo Lancome Dior Kanebo Elisabeth Arden Guerlain OSV.....
Hilde Christina Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hudpleie: Exuviance MD Formulations Decléor Matis LUSH Makeup: Chanel Clarins Everyday Minerals ID Estee Lauder Clinique + en god del annet
MBelucci Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg bruker litt av hvert.. Bruker biotherm,dermalogica,clinique som hudpleie. Og sminke.Foundation,pudder-Chanel,estee lauder,id bare minerals. Men vil alltids prøve noe annet...
Jean Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 SKINCARE: -Jan Marini -Obagi -Mene & Moy -Tretinoin Ska inom kort även lägga till Skinceuticals Phloretin CF-serum FOUNDATIONS: -Jane Iredale MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Hudpleie: John Masters Organics Dr.Hauschka Weleda Make up: Dr.Hauschka
Gjest Gjest_Salamandra_* Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 ID Bare Minerals som concealer (ikke 100% fornøyd med denne, men siden den var dyr bruker jeg den opp.. Hva jeg skal kjøpe etter det vet jeg ikke.. Det må se naturlig ut, hvertfall..) Cosmica uten parfyme som deo (anbefales..!!) Ellers diverse billigmerker. Bruker heller penger på ansiktskrem (Clinique) enn på øyenskygge og maskara. Forøvrig bruker jeg bare sminke når jeg skal ut, så jeg er kanskje ikke noe ekspert, akkurat
Gjest Pascale Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hudpleie: Elisabeth Arden Noxema Sally Hansen Makeup: Clinique L'Oreal Body Shop ALMAY Sephora Make up forever professional Urban Decay DuWop Cargo Too Faced Vincent Longo smashbox tarte BeneFit Endret 15. januar 2009 av Pascale
momo Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Bruker Mary Kay i både hudpleie og sminke. Er det jeg er mest fornøyd med, og jeg har eksem og prøvd mye forskjellig. Så kommer til å holde meg til dette framover.
Gjest Raptuza Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Huspleie, Pascal???? Hudpleie: Matis Avene Yves Rocher Sminke: Estee Lauder Kanebo Art Deco Lancome Maybelline Max Factor Yves ROcher Urban decay HM Make Up Factory
Rexina Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hudpleie: Clinique Jan Marini DDF Sminke: Everyday minerals Max factor MAC HM (øyenbrynsblyant) (er vel det jeg bruker mest) Hår: Kerastase KMS L'oreal Define Endret 15. januar 2009 av Rexina
laperla Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hudpleie: Dermalogica Aco bodylotion uten parfyme Sterilan (spraydeo) Makeup: GloMinerals (fundation, fikseringspudder, lipgloss, rouge, øyeskygger) Bare Escentuals (øyeskygger/eyeliner, koster, lipgloss, primer) Chanel (lipgloss, øyeskygger, eyeliner, negllakk) Dior (mascara) Dermalogica (sminkefjerner) Hårproduker: Joico K pak (shampo, balsam, hårkurer, splitmender) KMS (serum) Matrix Vavoom (hårskum, hårspray) Endret 15. januar 2009 av laperla
Gjest Gjest_Mille Skrevet 15. januar 2009 #12 Skrevet 15. januar 2009 Hudpleie: Dermalogica Jan Marini Ole Henriksen Obagi (solkrem og C-vitamin serum) Make-up: Dior (mascara) NARS (Blush) Paula Dorf (Blush) Guerlain (solpudder) Glo Minerals (foundation, øyenskygge) Jane Iredale The Body Shop (Shimmer Cubes) Isadora (Eyeliner) Shiseido ( øyenskygge) Lancome (mascara)
Sheherasade Skrevet 15. januar 2009 #13 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hudpleie No 7 Vichy Nivea Vaseline intensive care L'Oreal Elizabeth Arden, Eight hour cream Sminke L'Oreal IsaDora MaxFactor Maybelline Estée Lauder Lâncome H&M Hårprodukter Redken Pantene (har vel nesten forsvunnet nå, GRÅT, HVORFOR???men jeg har hamstret!!!) En del merker som driver med dyretesting, visstnok... Endret 15. januar 2009 av Sheherasade
mari4ever Skrevet 16. januar 2009 #14 Skrevet 16. januar 2009 Hvilke merker bruker du innen make-up og hudpleie? Jeg bruker mange forskjellige merker ja Hudpleie: The body shop- aloe vera soothing serien blue peel mask fra the body shop honey oat mask fra the body shop Declèor Guinot Biotherm Sminke: I.d bare essentuals( solpudder, rouge) Glo minerals ( foundation, pudder) Lancomè ( eyeliner, rouge, øyenskygge, pudder, mascara) The body shop ( foundation, hvit eyeliner, øyenskygger, solpudderkuler) Isadora ( øyenskygger, mascara) Lorèal ( mascara, øyenskygge, concealer) Maxfactor ( rouge) Dior ( øyenskygger ,mascara) Maybelline ( mascara) Clinique ( concealer, solpudder, mascara, pudder) Boujourie ( eyelinere, veldig gode!) Gosh (eyelinere) MAC (Pudder)++++++
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #15 Skrevet 16. januar 2009 Sminke Dior, foundation Chanel, rougeLancôme, maskara AnsiktsrensClinique HårprodukterKerastaseBed Head Dette er det jeg har brukt i dag.
Purple Diamond Skrevet 16. januar 2009 #16 Skrevet 16. januar 2009 Sminke: Max Factor YSL H&M L´Oreal The Body Shop ++ Ansikt: Vaseline Intensive Care ACO/Cliniderm Hår: Kerastase Wella Kropp: Dior The Body Shop Lumene Vichy ++
Ethereal Skrevet 16. januar 2009 #17 Skrevet 16. januar 2009 Hudpleie: Clinique Nivea Calvin Klein Sminke: Loreal MAKEUPFACTORY Isadora Bruker ikke så mye, med andre ord
ashera Skrevet 16. januar 2009 #18 Skrevet 16. januar 2009 Chanel og Mac øyenskygger Max Factor mascara Lancome rouge Clinique hudpleie og foundation Body Shop dusjprodukter og Body Butter Joico shampo og balsam
Gjest Jåla Skrevet 16. januar 2009 #19 Skrevet 16. januar 2009 Hudpleie ansikt: - Jan Marini - Obagi Sminke: Youngblood (foundation, solpudder, rouge) Dior (mascara) Lancome (mascara, eyeliner, lipgloss) Helena Rubenstein (concealer) Oriflame (solpudder) Maxfactor (øyenskygge, mascara) Chanel (øyenskyge) +++++++++ Hår: Tigi catwalk KMS Define Wella
Gjest Raptuza Skrevet 17. januar 2009 #20 Skrevet 17. januar 2009 Hår: Big Sexy Hair KMS Turnstylr Kropp: Yves Rocher Dove Clarins Ahava Duft: Body Shop Britney Spears Diesel Laura Biagotti Fleur de Sante
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå