Gjest Gjest_simone_* Skrevet 14. januar 2009 #1 Del Skrevet 14. januar 2009 Bestilte for over 1400 kr på deres nettbutikk for en uke siden, og fikk aldri pakken. Så da jeg ringte posten om dette, sa de at kollinr ikke stemte med navnet og adressen min - så jeg kan ikke kreve å få pakken sendt til meg. (Den ligger i Oslo og har avvik fra produksjon) Så de mener Gina Tricot står ansvarlig for å evt erstatte mine utlegg. Så nå ligger den fordømte pakken i Oslo uten mottaker! Så irriterende!! Gina Tricot har skrevet feil mottakeradresse, men kan de ikke ringe posten og bekrefte at pakken er min og at de har gjort en feil, slik at jeg får pakken min? Har sendt mail til Gina Tricot og det høres ikke ut som at de vet hva de skal gjøre. Hva slags rettigheter har jeg ang dette. Det er jo de som har gjort feil!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 14. januar 2009 #2 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg er usikker på hvilke rettigheter man har i slike tilfeller, men det samme skjedde med meg i høst. Det var med H&M, og de erstattet pakken min uten problemer. "Avvik fra produksjon" betyr vel at pakken er skadet eller lignende? Posten har vært så ekstremt udugelige i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 14. januar 2009 #3 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei posten sa pakken ligger i Oslo uten mottaker. Og jeg kan ikke hente den uten videre når det ikke står navnet mitt på pakken. I morgen ringer jeg til hovedkontoret i Sverige og ber de ringe til posten og forklare seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå