Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg prøvde å bestille emuolje fra Emu Vera i norge, men de er utsolgt.. Noen som vet om det går an å kjøpe det fra noen nettbutikk i norge?

For de som lurer på hva det er: http://www.emustore.com/emu_oil_benefits.php Ja, det er lagd av fuglen. Er ikke interessert i om noen synes det er ekkelt, lurer bare på om det går an å kjøpes i norge.

Skrevet

kommer ikke inn på linken (jobb)

lurer litt på, hva er det godt for?

Skrevet

Jeg har kjøpt det på Ebay billig, men har ikke sett det i Norge.

Og for du som lurer: Skal visst være en av de få oljene som virkelig gjør noe for huden. Brukes som alt fra middel mot rynker, sykelige tilstander i huden og håravfall.

Gjest Raptuza
Skrevet

Kunne tenka meg å forsøka det sjølv. Har et eksem/utslett på eine kinnet eg vonar det kan vera godt for! Kjem nok til å kjøpa på ebay.

Gjest Gjest_Torill_*
Skrevet

Strutseolje kan også kjøpes hos urtesenteret.no Jeg bestilte nettopp en flaske strutseolje der og fikk den i postkassen etter to dager. :)

Skrevet
Strutseolje kan også kjøpes hos urtesenteret.no Jeg bestilte nettopp en flaske strutseolje der og fikk den i postkassen etter to dager. :)

Tusen takk :D

Gjest Gjest_-M-_*
Skrevet

Emu olje får du også kjøp hos PinPoint i strøget i Oslo..:)

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg kjøpte på ebay, ei amerikansk trippelraffinert strutseolje, men eg har ikkje fått den endå. Men har store forventningar!! :sminkedokke:

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Helge_*
Skrevet
Hei

Jeg prøvde å bestille emuolje fra Emu Vera i norge, men de er utsolgt.. Noen som vet om det går an å kjøpe det fra noen nettbutikk i norge?

For de som lurer på hva det er: http://www.emustore.com/emu_oil_benefits.php Ja, det er lagd av fuglen. Er ikke interessert i om noen synes det er ekkelt, lurer bare på om det går an å kjøpes i norge.

Gjest Gjest_Helge_*
Skrevet (endret)
Hei

Det kan kjøpes på en side som heter www.ostrich.no. http://www.ostrich.no. de leverte raskt (2 dager). Jeg kjøpte en flaske for 14 dager siden..(100ml) ren emuolje mot et utslett jeg hadde i hodebunnen. Det fungerte overaskende bra og er nå omtrent kvitt det . Har prøvd endel sjampo og preparat uten merkbar effekt før.

Endret av Furstina
Gjest Gjest_Petra_*
Skrevet

Bare å kjøpe seg noen struts det så har du gratis olje så lenge de lever.

Skrevet
Bare å kjøpe seg noen struts det så har du gratis olje så lenge de lever.

Nå er det vel heller motsatt, at du får olje når du slakter strutsen. ;) Men de er skumle skapninger, og jeg vet ikke om jeg ville hatt dem i nærheten på regelmessig basis.

Skrevet
Det kan kjøpes på en side som heter www.ostrich.no. http://www.ostrich.no. de leverte raskt (2 dager). Jeg kjøpte en flaske for 14 dager siden..(100ml) ren emuolje mot et utslett jeg hadde i hodebunnen. Det fungerte overaskende bra og er nå omtrent kvitt det . Har prøvd endel sjampo og preparat uten merkbar effekt før.

Hørt om emu olje, er denne å anbefale for soleksem? Er plaget stort sett hver sommer. Nå vil jeg ha noe som fungerer.

Gjest Gjest
Skrevet
Eg kjøpte på ebay, ei amerikansk trippelraffinert strutseolje, men eg har ikkje fått den endå. Men har store forventningar!! :sminkedokke:

Hva kostet den på ebay, og frakt til Norge? Har du fått den, hvordan liker du den? :popcorn:

• 2 måneder senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Ja, no har eg vel brukt produktet/emuolja i 5-6 veker, men ikkje kvar dag. Eksemflekken min er ikkje forsvunne enno, men eg syns den rue huden der blir mjukare når eg masserer olja godt inn der. Men kanskje ein lyt halda på ei stund for at det skal gå vekk...?? Men olja er god for tørr hud, eg har tørr og sensitiv hud og den gir mykje fukt. Og olja er superdryg. Ville nok ikkje ha brukt den både morgon og kveld, då den er veldig rik og er redd for ureinhetar.

Skrevet

Jeg trooooor de har denne oljen på PinPoint Piercing i Oslo, men jeg er ikke sikker.

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg ser at jeg er litt (veldig) sent ute her, men kanskje noe av dere fortsatt leser.

Jeg vil gjerne få anbefale siden www.emunor.no, her selges masse gode Emuprodukter. Prisene er aboslutt overkommelige.

Nettbutikken er enda i startfasen, men det er 100% til å stole på:)

Skrevet

Ville nok ikkje ha brukt den både morgon og kveld, då den er veldig rik og er redd for ureinhetar.

Den skal bekjempe urenheter også. Akkurat det har jeg ikke prøvd selv, men de sier så.

Skrevet

Hei!

Jeg ser at jeg er litt (veldig) sent ute her, men kanskje noe av dere fortsatt leser.

Jeg vil gjerne få anbefale siden www.emunor.no, her selges masse gode Emuprodukter. Prisene er aboslutt overkommelige.

Nettbutikken er enda i startfasen, men det er 100% til å stole på:)

Argh, ser det er så mye skrivefeil der... Jeg melder meg frivillig til å lese korrektur, mot en flaske olje :gjeiper:

Takk for tips!

Skrevet

Argh, ser det er så mye skrivefeil der... Jeg melder meg frivillig til å lese korrektur, mot en flaske olje :gjeiper:

Takk for tips!

Hehe, ja det er mye skrivefeil, men det er fordi det er samarbeid med en australsk produsent, så det meste på siden har blitt direkte oversatt ved hjelp av Google Translater, noe som dessverre fører til mange skrivefeil og grammatikkfeil. Men det jobbes med å ordne opp i dette akkuratt nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...