Gjest Vanja Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Var og prøvde en miss sixty bukse igår modell tommy. Den satt kjempefint og var ikke altfor lav i livet. Men den er noe sinnsykt lang i beina! Den finnes ikke i feks str 28/32 men kun tommestr i livet. 28 satt perfekt i livet men jeg tråkket på beina! Er dagens fjortiser og dere andre som bruker miss sixty vanvittig lange i beina? Jeg er 170 høy og bruker 33 tommer i beina i ande jeans men miss sixty tråkket jeg på! Sukk grin jeg har så lyst på den buksa! Men legge opp olabukser er lite pent...
Kira27 Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Spør om de kan legge den opp på butikken (enkelte butikker har egne syersker). Har selv fått lagt opp et par bukser, både jeans og tøybukser og er fornøyd med det.
liv Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 miss sixty kryper kjempe masse.. bare sånn for å advare...
Gjest Lady-M Skrevet 26. juni 2003 #4 Skrevet 26. juni 2003 Miss Sixty bukser er laaaange i bena, hvert fall for meg som er 1.60 høy. Må alltid legge opp en halvmeter jeg... 8)
Skusla Skrevet 26. juni 2003 #5 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er kort i lortefallet og må nesten alltid legge opp alt av bukser. Har alltid vært skikkelig skeptisk til å legge opp dongeribukser, for det blir sjeldent pent. Men det er bedre enn å trakke på de, og det er ikke fint om buksene er for lange. Jeg tok med meg dongeribuksene mine til en skikkelig skredder, de brukte ett par dager på de, og vips, jeg fikk igjen buksene og de så nesten ut som før, bare passelig i beina. Flinke skreddere får til dongeribuksene så de ser bortimot likedan ut i beina når de legger de opp.. :D ( Å heldigvis for det... )
Gjest Vanja Skrevet 27. juni 2003 #6 Skrevet 27. juni 2003 Nå har jeg kjøpt den buksa måtte bare... Den ble ikke SÅ lang i beina med sko på det er sånn at den akkurat ikke når bakken. Men inne tråkker jeg på den men det er ikke så farlig når man er inne. Og den la seg veldig pent over skoa, mye penere enn andre jeans. Føler at jeg har blitt fjortis igjen jeg men pytt...
Gjest tina m Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Grunnen er at produsentene av miss sixty lager bukser for jenter som er høye og tynne, modeller med andre ord. Når flotte , slanke jenter går i dem, er det best reklame for buksene. Akkurat så KYNISK er de......!!!
Gjest Candyfloss Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Jeg passer til str.26-27 ellers, men den er altfor lang. Tror nok alle Miss Sixty buksene er veldig lange..Pleier bare å ta det vekk..Og, det ble ikke stygt :blunke:
Dina Skrevet 7. juli 2003 #9 Skrevet 7. juli 2003 Jeg kjøpte min første Miss Sixty bukse for noen måneder siden, i an alder av 33...! Følte meg litt fjortis, men den buksa satt som støpt, bortsett fra at den var altfor lang! Kjøpte 28 tommer (eller hva det nå er) i livet, er 164 cm høy, og den var laaang! Kjøpte den på JC på Oslo City, og de la den opp for meg der mens jeg ventet. Det ble kjempefint! Hilsen fjortid Dina på snaaart 34 år! :-?
Gjest vampie Skrevet 7. juli 2003 #10 Skrevet 7. juli 2003 hmmmm en liten digresjon: skusla skrev "lortefallet".... AHEM.... hehehe beklager men jeg måtte bare flire litt...
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2003 #11 Skrevet 7. juli 2003 Så glimrende for meg da jeg er 176 høy og trenger 84 i innerbenslengde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå