Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Filming og fotografering under akten tenner meg sinnsykt. Ikke 100-vis av bilder og/eller lang spillefilm. Men korte videosekvenser eller bilder, med mobil og dig.cam. Nærbilder, uten ansikt, som kjæresten og jeg kan kose oss med både under og etter akten. Det liker vi begge. Vi lagrer aldri slikt, men sletter rett etterpå. Det hender vi sender hverandre intimbilder på mobil midt på dagen. Da blir det heftig sengekos når vi begge kommer hjem. Akkurat nu har vi til vurdering et forslag om utveksling av bilder med et godt vennepar av oss. Vi stoler 100% på hverandre alle sammen og prater gjerne om sex i festlig lag. Foreløpig har vi funnet ut at vi lar forslaget ligge, men kanskje senere....... Hmmm.......tror jeg skal ta et intimbilde av meg NÅ og sende kjæresten. Ble inspirert.
Gjest tatjana Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hei, jeg vil bare anbefale dere å bytte bilder ! Det har vi gjort og det tenner oss enormt !!!
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Det ender vel med det til slutt.....kanskje. Det holder ikke å stole 100% på hverandre, må være minimum 110%. Men tanken er veldig pirrende, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå