Gå til innhold

Slikking og rompa

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei

For noen dagen da jeg hadde sex med samboeren min opplevde jeg noe jeg ikke har erfaring med fra før.

Vi lå i vanlig misjonærstilling og hadde det deilig, og han holdt den ene hånden på den ene rompeballen min. Han tok et godt tak, og lot den ene fingeren legge seg forsiktig oppå rompehullet. Dette var enormt følsomt og godt, og jeg laget sikkert litt ekstra lyd som han fikk med seg, slik at han merket at jeg likte det.

Etter noen minutter gikk han ned for å slikke meg, og etter noen minutter med deilig oralsex så lot han tunga gli over rompehullet noen ganger helt "tilfeldig".

Dette er noe av det deiligste jeg har kjent, og gav virkelig mersmak.

Jeg kom som aldri før, for å si det sånn...

Jeg har ikke snakket med ham om noen av disse "rompe-hendelsene etterpå, siden jeg føler det er litt tabu, men jeg har prøvd å kile ham litt selv når jeg har sugd ham, og det virker som han har likt det men jeg har ikke turd å slikke ham der ennå.

Noen andre som har prøvd dette? Har noen prøvd å slikke typen i rompa og liker de det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ihvertfall et par tråder om dette her på forumet.

Selv slikker jeg rumpe like mye som jeg slikker fitte, og både jeg og madamen elsker det.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Dette er veldig normalt. og som sagt så du finner massse stuff om det har på kvinneguiden :)

driver med sånn selv, og vil gjærne gjengjelde tjenestene på sambo men hos ham liger det mye skepsis når situasjonen blir snudd :(

Skrevet

Om det er normalt eller ei kan jeg ikke uttale meg om, for jeg har ikke snakket med venner/venniner om det, men jeg elsker det, noe jeg fikk inntryk av at du også gjorde ;)

Hvis du vil han skal gjøre det mer men ikke tør bringe det på banen sånn helt ut av det blå, så kan du gjøre som jeg gjorde, bare dytte ham litt nedover når han slikker deg i musa - rolig og forsiktig, men bestemt nok til at han skjønner hva du vil :)

Det funka perfekt for meg. Typen (nå eksen desvere) tok hintet, og merka på lydene mine at han ikke hadde mistolket noe som helst.

Når det gjelder å slikke typen så er ikke det noe problem heller. Han jeg har nå elsker det, men han liker ikke å bli "fingerpult". Han er veldig følsom, og elsker å bli befølt der nede, men føler at fingeren inni blir "litt feil".

(Bare husk å vask dere først. Ta et bad/dusj sammen eller noe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...