Gå til innhold

Hvor vanlig er det at...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

...eller hvor ofte ser du på kjæresten når han/hun sover?

Eksen min gjorde det kun da han var i ferd med å miste meg... Jeg så ofte på han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg aner ikke hvor ofte kjæresten min ser på meg når jeg sover. Men har tatt han i å se på meg når jeg hviler øynene litt. Jeg ser på ham noen ganger, klarer ikke å la være. Han ser ut som en liten gutt, så fredfull og skjønn. Får masse sommerfugler i magen.

Skrevet

Jeg vet ikke om han gjør det, men jeg håper jeg ikke våkner til det, det hadde vært utrolig creepy!

Nå har vi riktignok delt seng i ti år, så det er intet nytt å se, og det gjør det i grunn bare verre.

Får litt seriemorder-følelse av det.

Jeg gjør det heller ikke selv, jeg syns det er en mamma-ting.

Åååh, lille englebassen til mamma, liksom. :lol:

Skrevet

Han gjorde det ofte i begynnelsen, lå i senga og bare venta på at jeg skulle våkne så vi kunne være sammen. :) Jeg gjør det av og til. Tror vi begge gjør det av og til fortsatt. Som ei her sa; han ser så fredfull ut. Jeg synes kjæresten min er aller vakrest når han sover med øynene lukket og ansiktet slapper av. :)

Skrevet

Jeg ser ofte på min sambo når jeg våkner før han om morgenen. Han er helt herlig og det er vanskelig å ikke stryke ham på kinnet og...mmmm andre steder når han ligger og sover fredfylt. Vet han gjør det samme også da jeg ofte har våknet til at han ser på meg. Synes ikke det er creepy i det hele tatt, bare kos og gir en fin start på morgenen ;)

Skrevet

En av de første dagene kjæresten min og jeg var sammen hadde jeg vært så sliten etter jobb at jeg bare sovnet rett etter middag. Han hadde sitti på sengekanten i over to timer og bare sett på meg fordi han synes jeg var så nydelig :rødme: Selv liker jeg å se på at han sover - han er veldig søt, men nå som vi har vært sammen i et år er det begrenset hvor lenge det er underholdende ;) Det jeg derimot er mer opptatt av er å høre pusten hans når han sover (han snorker ikke) - aldri problemer med å sovne da :)

Skrevet

Kjærst'n ligger av og til på fanget mitt og koser.. Og da MÅÅÅ jeg bare se på ham der han ligger og slapper av med øynene lukket...

Han ser så fredfylt ut og er så pen og nydelig der han ligger... :) Får bare en god følelse av å sitte og se på ham. :)

-Også åpner han øynene - og smiiiiler så fint til meg - og lukker dem igjen...

SÅ søt og god, vettu! Smelter helt, jeg... :rødme:

Gjest Gjest_Issy_*
Skrevet

Ofte =)

Jeg sovner ofte på fanget hans når vi ser på film, og han sovner alltid før meg i senga =)

nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...