Nanaluanna Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 (endret) Noen som vet? Blir spennende dette, håper jeg får det til!! Pleier dere alltid å fryse fisken? Hvilken fisk er grei nybegynnerfisk eller er det hipp som happ? Andre gode råd mottas med TAKK Endret 14. januar 2009 av Nanaluanna
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Bor ikke i Bergen, men er det ikke fisketorg nede på kaia? Mener jeg så det da jeg var der. Man skal vel alltid fryse fisken før man bruker den i sushi, for å drepe evnt. "ulumskheter" ?!
Nanaluanna Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Jo selvfølgelig har vi det. Den var litt flau . Enda flauere er å innrømme at jeg aldri har kjøpt noe derfra, enda jeg har bodd her nesten hele livet. Da satser jeg på å fryse fisken. Står så mye forskjellig rundt omkring. Noen steder står det at fisken må være helt fersk andre steder står det at den må fryses.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Hei! Personlig kjøper jeg fersk fisk på havfruens hemmeligheter i nygårdsgaten og har alltid vært fornøyd Har nemlig ikke bare hørt fine ting om fisketorget.. men for alt jeg vet kan det ha tatt seg opp den siste tiden.
Gjest Gjest_Annema_* Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Hei! Fiskebutikken i Kjøttbasaren har også meget godt utvalg, f.eks fersk tunfisk som er kjempegodt til sushi. Mener at de får denne inn en gang i uken, og tror det er torsdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå