Visiter Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Er det noen her som har tips til gode videoredigeringsprogrammer? For tiden bruker jeg iMovie, men er lei av at den nyeste versjonen er så vanvittig dårlig. De har jo fjernet massevis av viktige funksjoner fra de tidligere versjonene, som igjen er så mangelfulle at jeg ikke har lyst til å gå tilbake til en av dem heller. Nå blir det til at jeg redigerer i den nyeste versjonen mens jeg hele tiden må gå tilbake til den forrige for å gjøre ting som egentlig burde være enkelt i et redigeringsprogram. Jeg har litt erfaring fra Final Cut tidligere, og kunne forsåvidt tenke meg å bruke det, men det er jo så vanvittig dyrt... Alle tips mottas med takk!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Jeg ville anbefalt Adobe Premiere CS4 Pro. Bruker det selv og liker det veldig godt. Har aldri prøvd Finale Cut, men det sies at det er ganske likt Premiere. Men Adobe Premiere CS4 Pro koster en del da (mulig opp mot 7000 kr), men de har en billiger versjon (og sikkert litt dårligere), Premiere Element tror jeg den heter. Koster rundt rundt 1000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå