Gjest Frk. Nervøs Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 huff... Føler meg skikkelig dum... Men må bare spekulere litt.. og har ikke lyst til å dra samboern opp i skyene hvis det ikke er noe denne gangen heller... Men etter mine beregninger skulle jeg hatt mensen den 7-8 januar, og venter fortsatt....... Ingen mens så langt! Men de siste 2 dagene har jeg liksom følt at jeg skulle hatt mensen, at kroppen liksom er slik den er ved mensen. Men ingenting skjer! Og heller ingen andre symptomer! Har jeg lov å håpe på at jeg er gravid nå?? Litt redd for å ta helt av og oppdage det motsatte.. og litt redd for å sjekke.. Tenk hvis det er bare innbilt?! Vet jo svaret på det her egentlig... Får jo ikke no svar før jeg tester..... Men.. vil ikke..... Huff...
Gjest Ts Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Ble forsåvidt ikke mindre nysgjerrig nå.... Lurer meg sjøl vettu.....
MAcy Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg skulle hatt mens i helga men har enda ikke fått den. har fått bekreftet at jeg hadde eggløsning i desember, og legen sa jeg måtte vente ca ei uke til før jeg tok en test, jeg tok en i helga og den var negativ. hun snakket noe om at det var litt tidlig og at kvinner har ulik mengde av det stoffet som graviditetstestene tester, så mulig jeg måtte vente litt til. Vent noen dager til og ta en test, så slipper du å lure. men er den negativ så prøv å bevar motet ikke lett men vi må prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå