Gjest Gjest_jente_* Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hva betyr det når en gutt alltid ringer på fylla men ikke ellers? snakker leeeenge på telefon da, men han ringer ikke når han er edru. han inviterer også med på ting, men bli ikke noe av...
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Han må drikke seg full for å tørre å snakke med deg.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Fra barn og fulle folk får man høre sannheten
Gjest Gjest_Lola_* Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Hva betyr det når en gutt alltid ringer på fylla men ikke ellers? snakker leeeenge på telefon da, men han ringer ikke når han er edru. han inviterer også med på ting, men bli ikke noe av... Haha, er i AKKURAT samme situasjon! Men jeg tror ikke nødvendigvis vi må holde oss unna dem, mulig de bare er sjenerte
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Det kan bety to ting, sånn satt på spissen: 1) Han liker deg, men tør ikke ringe når han er edru. En god idé er å ta litt initiativ selv i edru tilstand. 2) Han liker deg ikke så godt, men er kåt når han er full og tror han har sjangs. D vet vel sikkert godt selv hvilken av de han er
Kamikatze Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Han må ha ølbriller for å slå nummeret ditt. Hvis han må ha spritbriller når han vil besøke deg for å få seg et orntli nummer, kan det tenkes at han uteblir fordi føttene svikter.
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Hva betyr det når en gutt alltid ringer på fylla men ikke ellers? snakker leeeenge på telefon da, men han ringer ikke når han er edru. han inviterer også med på ting, men bli ikke noe av... Det betyr som regel at vedkommende, i dette tilfellet deg, har rykte på seg for å være et sikkert ligg i fylla, når ølbrillene er trykt godt opp på nasa.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Det betyr som regel at vedkommende, i dette tilfellet deg, har rykte på seg for å være et sikkert ligg i fylla, når ølbrillene er trykt godt opp på nasa. Det er vel ikke sikkert. Jeg vet med meg selv iallefall at det er mye enklere å ringe/sende melding til en jeg liker når jeg er full - da har man liksom en unskyldning for å ta kontakt, og man sikrer seg inn med at "jeg var jo full", hvis det skulle gå dårlig osv. Og da kan man også bare få gleden av å snakke sammen eller skrive meldinger uten å risikere så mye og det er mye lettere å tørre. Det er jo desuten ikke sikkert at vedkommende som ringer TS bor i nærheten så det er aktuelt at hun skal dra til han og spre beina?
Gjest TS Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 Det betyr som regel at vedkommende, i dette tilfellet deg, har rykte på seg for å være et sikkert ligg i fylla, når ølbrillene er trykt godt opp på nasa. Nå har vi INGEN felles bekjente, så kan ikke akkurat ha det rykte på meg
Sulosi Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har begynt å gi beskjed til disse som driver å ringer og sender mld i fylla om at de får ta kontakt edrue hvis de skal ha noe sjangs... Det er spesielt en fyr som driver å sender masse mld på fylla her, aldri slibrig men at han liker meg veldig ol. (jeg svarer ikke) Men så her en grytidlig morgen midt i uka fikk jeg en mld der det bare sto "SEXY"...måtte le da.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #14 Skrevet 20. januar 2009 Jeg aviser slike tvert, svarer dem aldri og de har null sjangs på meg hvis de ikke tør å ta kontakt edru.
aline Skrevet 20. januar 2009 #15 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har også vært borti noen slike, og har stort sett slått av lyden (de har en tendens til å da ringe eller sende sms såpass seint på natta at jeg sover, gidder ikke vekkes for å fylleprate) på telefonen, så sender jeg dem heller en melding dagen etter. med en av dem, som ALLTID sendte meldinger når han var full, sendte jeg til slutt en klar melding om at dersom han var interessert i kontakt med meg, så fikk han ringe eller sende en melding når han var edru, for dersom han kun var interessert i fylla, så var det lite å hente hos meg. hehe... vi er fremdeles venner, og han har vel innrømmet at han alltid har likt meg godt, men det ble aldri noe mer. en som trenger ølbriller eller trenger å drikke seg til mot, passer nok svært dårlig sammen med meg, både i fylla og i edru tilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå