Gå til innhold

sende mail fra vanlig mail til match-mail?

Gjest Gjest_Kine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kine_*

Jeg snakket med en gutt via match.com. Nå er ikke jeg medlem lenger, men han er. Kan jeg sende mail fra min vanlige mail, til hans match-mail?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snakket med en gutt via match.com. Nå er ikke jeg medlem lenger, men han er. Kan jeg sende mail fra min vanlige mail, til hans match-mail?

Noen som vet?

Det tror jeg ikke skal være noe problem. Om du sender en epost, og den ikke kommer fram, så får du nok en melding om det. Jeg sendte i alle fall mail fra en vanlig konto til en match konto, og den kom fram.

Det som er verre er at de går gjennom eposten og bytter ut eventuelle epostadresser til match adressen (feks hvis han vil sende deg en epost med hans vanlige epostadresse), så det er litt vrient å faktisk fortelle den andre hva epostadressen din er. Man kan jo prøve seg på erstatte @ med AT dvs: navn AT domene.no istedet for [email protected], men ikke helt sikker på at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er verre er at de går gjennom eposten og bytter ut eventuelle epostadresser til match adressen (feks hvis han vil sende deg en epost med hans vanlige epostadresse), så det er litt vrient å faktisk fortelle den andre hva epostadressen din er. Man kan jo prøve seg på erstatte @ med AT dvs: navn AT domene.no istedet for [email protected], men ikke helt sikker på at det funker.

Det er mye kreativitet rundt omkring på nettdatingstedene når det gjelder dette. Hotmail er for eksempel "den varme." Okei, må presisere at jeg bare har vært aktiv på to stykker, da, og ikke samtidig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...