Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 13. januar 2009 #1 Del Skrevet 13. januar 2009 Har akkurat vært på time og skal legge inn silikon om 10 dager. Dette er noe jeg har tenkt lenge på og vil gjøre. Kirurgen anbefalte meg 300gram. Selv føler jeg dette blir for stort for meg, men jeg ønsker å få større, samt få kløft. Er veldig fornøyd med formen på puppene mine, men ikke størrelsen. Jeg er ca 156 cm høy og veier 50 kg. Blir 300gram for mye for meg, skal jeg heller stase på 280? plis kom med litt tips, vil ikke ha negative tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Del Skrevet 13. januar 2009 ----> er forrestn bare 19 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartbeats Skrevet 13. januar 2009 #3 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå har ikke jeg sillikon selv, men har lest en del om det siden jeg kunne tenkt meg å skaffe meg det om en stund. Kirurgene har ofte god peiling på hva som passer den enkelte, så de vet hva de snakker om når de kommer med råd. Og mange opplever at størrelsen ofte blir litt mindre enn de trodde når den er på plass i kroppen. Hvorvidt du bør velge noe mindre er vanskelig å svare på, det er det bare du selv som kan avgjøre. Lykke til iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva er et negativt tips? Mitt tips er i hvertfall at fra jeg var 19 og til jeg var 25 hadde puppene mine blitt betraktelig større! Synes derfor du er veldig ung for å vurdere silikon, men jeg regner med at du vet hva du gjør. Lykke til med valg og operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheButterfly Skrevet 13. januar 2009 #5 Del Skrevet 13. januar 2009 En venninne av meg tok silikon for litt siden. Hun er ganske lang (rundt 180), men er veldig tynn (unnskyld, superslank) og smal. Hun tok rundt 300 g, og jeg syntes òg det hørtes veldig mye ut på en sånn liten kropp. Legen anbefalte også i hennes tilfelle å ikke ta mindre. Da hun var ferdig operert og puppene hadde tilpasset seg, var hun knallfin. Puppene passet perfekt til kroppsbygningen hennes, og var mye mindre enn jeg trodde på forhånd. Leger har god peilig på hva som passer til din kropp, men hvis du er veldig i tvil, kan du jo stikke innom en annen plastikkirurg og få en vurdering derfra og! (ps. venninnen min tok silikon når hun var 18 og et halvt. Hun var 180 da hun var 14 år, og var ferdig med å vokse, også i pupperegionen. Samme med meg, jeg vokste i tre dager da jeg var 13, og så var det stopp. Nå er jeg 22, og har de samme myggstikkene jeg hadde da. Du kjenner best din egen kropp, men silikonpupper har jo "aldersgrense" på 18 år hos de fleste kirurger, nettopp fordi man da somregel er ferdig utviklet. Gjør det du føler er best.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #6 Del Skrevet 13. januar 2009 negative tips surrer bare hodet mitt takk for svar. men jeg synes også at 300 høres mye ut. er selv ganske så slank, men er bare redd det skal se så unaturlig ut. Bruker 70b i bh nå og det er jo ingenting! ønsker å bruke størrelse c. Knlinikken er i Oslo på Aleris. Noen som har vært pasient der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 14. januar 2009 #7 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei. Nå er det jo individuelt hvor store bryster man ønsker seg. Noen vil ha stoore, og liker at det synes at kløften har blitt større. Andre vil bare ha litt til å fylle en størrelse større i bh.. Likeså er jo utgangspunktet ulikt. Vi kvinner har forskjellige størrelser på brystene fra naturens side. Jeg er slank og godt over 170 cm og har lagt inn 300cc silikon. Jeg hadde meget små bryster fra før, og de nye brystene ble perfekt størrelse for meg. Har C og D cup nå. Du er nesten 20 cm kortere enn meg. Jeg vil anta at 300cc vil gi deg mye større bryster i forhold til kroppen din enn resultatet for meg. Kanskje 250cc hadde vært nok til å få fine c-cup pupper for deg? Ring på klinikken og diskuter usikkerheten din med dem før operasjonsdagen. De har lang erfaring, og bør se for seg hvor stor du blir med f.x. 250cc kontra 300cc Jeg ønsker deg lykke til med operasjon, og at du blir fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veline Skrevet 14. januar 2009 #8 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg la inn silikon i brystene da jeg var 24 år gammel og har ikke angret et sekund på det. Jeg var/er omtrent på størrelse med deg; 168 og ca. 50 kg. Brukte bh-str. ca. 75 A/B. Jeg fikk lagt inn 235 g i hvert bryst og bruker nå str. 75 C. Strående fornøyd! Tips: Du kan måle opp 280-300 g. grøtris (ukokt, selvfølgelig) og ha det ned i foten på en nylonstrømpebukse (litt løst/ikke tettpakket) og sy/knyte igjen. Legg det inn i en bh uten innlegg og se hvordan det føles. Du må regne med at størrelsen etetr operasjon vil føles noe mindre og fastere, da implantatene naturligvis sitter tett inntil kroppen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #9 Del Skrevet 14. januar 2009 280 eller 300, man ser ingen forskjell på det. Da må du ned til 230 for faktisk se forskjell. selv har jeg 300 og det ser unaturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå