Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Hva er deres stalltips når det gjelder å få rene porer på nesa? (og til tider på panna og haka... :( )

Jeg har prøvd sånne clean up - strips fra Nivea, men det resulterte i at limet satt igjen på huden da jeg skulle dra det av... :klø:

Jeg er ingen ekspert på kosmetikk og hudpleie, så noen tips her hadde vært fint! :enig:

Endret av Nilla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha lest litt rundt bestilte jeg de stripsene Hilly anbefaller over her. Kostet med 80 kr for 30 stykker med frakt fra ebay.

Skrevet

Og jeg endte opp med å konkludere med at det var parabener i biore (+ at jeg ikke fant noe ut om dyreforsøk policyen deres) og endelig svime meg til å kjøpe skinvac :ler:

Kostet rundt 55 NOK med porto og det hele på ebay, og skal visst vare til ca 200 bruk. I verste fall er det ikke så mye kroner å kaste bort :)

Skrevet

Stripes i all ära, men det är de dagliga hudvårdsrutinerna som på sikt förändrar hudens tillstånd.

Vilken hudvård (rengöring, fukt och skydd) brukar du i vanliga fall?

har du inte en alltför sensitiv hud, föreslår jag definitivt att bruka syror i den dagliga vården.

En kombination av glykol- och BHAsyror är att föredra.

Konkreta förslag på bra hudvård som innehåller detta är:

DDF (lite mildare och kan vara bra att börja med)

Obagi

Mene & Moy

Jan Marini

SkinCeuticals

Dessa märken har alla serier där syror är huvudsubstansen.

Invärtes bör du även öka på din dos till maximalt zinkintag ca 10-12 enheter per dag

B5 i stora doser samt Omega3 och 6-fetterna. E-vitamin även.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet
Etter å ha lest litt rundt bestilte jeg de stripsene Hilly anbefaller over her. Kostet med 80 kr for 30 stykker med frakt fra ebay.

Hva er Skinvac?

Skrevet

De biore stripsa funka ikke noe bedre enn Nivea sine på meg... Men hudormene mine sitter ganske godt fast, altså de er vanskelige å klemme ut.. Kan være derfor:)

Skrevet

Men dere tar dampbad før dere bruker de? Eller har de minimal virkning uansett..

Skrevet
^ Jeg tar bare en varm dusj og funker som bare fy her :)

Det er jo nesten det samme, men vet om veldig mange som bare tar de på nesa og så blir skuffet fordi de ikke virker.

Skrevet

Jeg bruker eBay :)

Skrevet
http://www.skinvac.com/

De her har jeg hørt endel bra om, men jeg har ikke fått rotet meg til å kjøpe ennå.

var inne og så der, og jeg har kjempe lyst å kjøpe! men noen som har erfaring med disse produktene? vil gjerne høre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...