Gå til innhold

Forlover antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har noen gode linker til sider med fine kjoler som kan passe til forlover. Jeg husker at det for en tid tilbake var noen som hadde det, men jeg har forsøkt å søke men finner ikke igjen tema. (det er en stund siden?)

Har du noen gode tips? icon_smile.gif

Husk at et SMIL smitter!

- Ayla icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Ayla den 2002-04-16 08:28 ]

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Kan ikke forloverne komme i ett skikkelig fetisj/bondage antrekk da for å virkelig understreke de elskendes seriøsitet i hvit brudekjole og sjakett??

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal nevne det for forloveren min...

B.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor kom det fra?

Du har en del rare ideer Sexysadie..

desverre mye useriøst!

Skrevet

Noen som har flere konstruktive forslag?12

Skrevet

Min forlover kjøpte verdens vakreste lyseblå kjole hos Brudekjolen ved Egertorget. De har også nettside.12

Gjest Anonymous
Skrevet

tuppelure - vet du hva prisene for 'forloverkjoler' ligger på der?

Skrevet

Min forlover betalte 2300,-. Så en annen til 2200,-, så der har du nok en grei rettesnor.

12

Skrevet

Himmel så mye penger!!

Er det bare jeg som reagerer på det?

Jeg er ikke stinn av penger og har ikke råd til å kjøpe (eller var det leie?) en så dyr kjole. Tror heller aldri jeg kommer til å eie en så dyr kjole utenom min egen brudekjole....

Jeg vil jo gjerne ha råd til å kjøpe en fin gave i tillegg til å se fin ut den dagen ...icon_smile.gif

Vil også legge til at jeg skal være forlover for to venninner med bare 1 1/2 måneds mellomrom...

Husk at et SMIL smitter!

- Ayla Hehe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Ayla den 2002-04-18 15:23 ]

Skrevet

Min forlover får sydd seg en kjole hos sydame. Veldig flott, 1200,- inkl. stoff. Dette er kanskje noe å tenke på?

Skrevet

Jeg skal finne meg et bilde av en kjole jeg kunne tenke meg og så skal jeg til en thailandsk skredder som kommer på norgesbesøk. Han syr etter bilde og kjolen kommer da på rundt 7-800 kroner...

litt mer overkommelig syns jeg.... icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

da jeg var forlover i fjor sommer hadde jeg på meg bunad, festpyntet billig og uten å stjele for mye oppmerksomhet fra bruden.

Selv har jeg tenkt til å gifte meg i bunad, men ekstra stas, selvsagt, så da er det ikke noe problem for forloveren min å velge antrekk heller!!

icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...