Gjest Gjest_medium_* Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Endelig vitenskapelig bevist og forklart av russiske forskere.. Det viser seg nemlig at det menneskelige DNA fungerer som en biologisk overordnet versjon av internett! Deres forskning forklarerfenomener som clairvoyance, intuisjon, spontan healing, selvhealing, affirmasjonteknikker, uvanlig lys / aura rundt personer (åndelige mestere), sinnet innflytelse på værmønstre og mye mer. LINK! Er det ikke spennende?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 LINK! Er det ikke spennende? Morsomt lesestoff var det i alle fall Elektromagnetiske forstyrrelser fra mennesker. En bivirkning som ofte oppstår rundt hyperkommunikative mennesker, er uforklarlige forstyrrende elektromagnetiske felt i nærheten av de gjeldende personer. Datakretser er svært sårbar, på grunn av sensitiviteten i elektronene. Elektroniske enheter som Datamaskiner, CD-spillere og lignende kan bli irritert og slutte å fungere i flere timer. Når det elektromagnetiske feltet gradvis avtar, fungerer de vanligvis normalt igjen.. Mange healere og synske personer kjenner til dette problemet. Jo bedre atmosfære og energi, desto mer problemer med elektronikken! Kanskje dette er betryggende å lese for mange. Det er ikke noe i veien med deg, du er ikke teknisk ukyndig, bare veldig god på hyperkommunikasjon. Spesielt dette, det pirret lattermuskelen både som skeptiker og datanerd!
LilleCanCan Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Den der har jeg lest, mener jeg har en kildeanvisning til denne her et sted og, for denne var disutert på et alternativt forum en gang (tror jeg da).
feuerstein Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Kan jeg også kalle meg forsker hvis jeg lirer av meg eventyr og tøys som ligger utenfor det "vanlige" mennesker kan komme på?
LilleCanCan Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 (endret) forresten. mener å huske at de på det alternative forumet ikke mente teorien stemte helt. husker ikke helt hvorfor. tror det finnes masse info om dette nemlig. "bevis og motbevis." Endret 14. januar 2009 av LilleCanCan
firewater Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Jøss, denne artikkelen fikk ben å gå på igjen nå som TVNorge har vist noen episoder av Fringe.
LilleCanCan Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Morsomt lesestoff var det i alle fall Elektromagnetiske forstyrrelser fra mennesker. En bivirkning som ofte oppstår rundt hyperkommunikative mennesker, er uforklarlige forstyrrende elektromagnetiske felt i nærheten av de gjeldende personer. Datakretser er svært sårbar, på grunn av sensitiviteten i elektronene. Elektroniske enheter som Datamaskiner, CD-spillere og lignende kan bli irritert og slutte å fungere i flere timer. Når det elektromagnetiske feltet gradvis avtar, fungerer de vanligvis normalt igjen.. Mange healere og synske personer kjenner til dette problemet. Jo bedre atmosfære og energi, desto mer problemer med elektronikken! Kanskje dette er betryggende å lese for mange. Det er ikke noe i veien med deg, du er ikke teknisk ukyndig, bare veldig god på hyperkommunikasjon. Spesielt dette, det pirret lattermuskelen både som skeptiker og datanerd! Men var det alt du hadde å komme med? Hva med folk som føler seg dårlige nær mobiltelefoner og slikt da? At det er bevist at man kan få hodepine og i verste tilfelle kreft, så kan vel tv'er og pc'er gjøre noe av det samme? I hverfall skape en algas "uro" i energifelte/er? Spør siden du er datakyndig, kanskje du vet.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Jøss, denne artikkelen fikk ben å gå på igjen nå som TVNorge har vist noen episoder av Fringe. Hva mener du?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Men var det alt du hadde å komme med? Hva med folk som føler seg dårlige nær mobiltelefoner og slikt da? At det er bevist at man kan få hodepine og i verste tilfelle kreft, så kan vel tv'er og pc'er gjøre noe av det samme? I hverfall skape en algas "uro" i energifelte/er? Spør siden du er datakyndig, kanskje du vet. Er det bevist at man får hodepine og kreft av å bruke mobiltelefon? Jeg trodde det var det motsatte som var bevist, nemlig at de "følsomme" ikke klarte å skille stråling fra ikke-stråling i blindtester. Har du kilde?
LilleCanCan Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Er det bevist at man får hodepine og kreft av å bruke mobiltelefon? Jeg trodde det var det motsatte som var bevist, nemlig at de "følsomme" ikke klarte å skille stråling fra ikke-stråling i blindtester. Har du kilde? Kilde og kilde. Uansett hadde det ikke vært en kilde for deg, siden du ikke hadde trodd det før en beundringsverdig vitenskapsmann sto foran deg og fortalte hva som var "sannheten" (det er så typisk å bli bedt om å gi kilder og bevis hele tiden også -alt kan ikke bevises her og nå, hehe). Men en ting skal jeg si, nei jeg tror kanskje det ikke er bevist. Allikevel blir dette forsket på hele tiden, og mange forskere har jo konkludert med at mange kan påvirkes av denne strålingen. Som f.eks slike ting: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1314056 Selv orker jeg ikke snakke lenge i mobiltelefoner, og vet om flere som "reagerer" på det og føler det. Selv om du ikke føler det, så trenger det ikke bety at jeg farer med løgner Ja, og hva så hvis den "følsomme" kan det? Skjønte ikke helt.. Endret 16. januar 2009 av LilleCanCan
Skvaldersjura Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Joda! Veldig spennende. Og banebrytende vil jeg si. Nå må alle revurdere sin oppfattning av virkeligheten!
Gjest Gjest_medium_* Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Joda! Veldig spennende. Og banebrytende vil jeg si. Nå må alle revurdere sin oppfattning av virkeligheten! Ja, veldig. Hvis de vil kunne enkelte gjerne revurdert den
Skvaldersjura Skrevet 18. januar 2009 #14 Skrevet 18. januar 2009 Ja, veldig. Hvis de vil kunne enkelte gjerne revurdert den Forandring er det værste vi mennesker vet. Denne tråden synes jeg er verdt å holde litt på, fordi den rører ved ukjent terreng i oss
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #15 Skrevet 18. januar 2009 Selv orker jeg ikke snakke lenge i mobiltelefoner, og vet om flere som "reagerer" på det og føler det. Selv om du ikke føler det, så trenger det ikke bety at jeg farer med løgner Ja, og hva så hvis den "følsomme" kan det? Skjønte ikke helt.. Korleis veit du at det er på grunn av stråling? Å halde ein mobiltelefon på øyret i lengre tid vil sjøvlsagt føles ubehageleg sidan den er varm og varmer opp øyra ditt. Eg trur ikkje det fnugg på dei som påstår dei er overfølsomme for elektriske signaler og går med aluminiumsfolie over hovudet. Det finnes så mange merkelege fobier her i verda, er like sannsynleg at det er noko sånt. Enkelte går aldri i verda inni hein heis pga. klaustrofobi. Andre skyr alt som sender trådlause signaler på grunn av ein anna fobi. Det er dessutan så mange signaler rundt oss at du aldri vil kome deg unna dei. Det er vel verken bevist eller motbevist om enkelte blir dårlege av elektriske signaler, men eg er skeptisk av natur og trur ikkje på sånt før det eventuelt blir bekrefta i ein blindtest. Noko dei "utsatte" sjølvsagt aldri vil være med på sidan det kan avsløre dei. Mykje det same som Snåsamannen kanskje, når dei skal byrje å teste om dette faktisk stemmer så er det slutt. No er det mykje som blir styrt av hjernen vår, placeboeffekten skal ein ikkje kimse av, men harde fakta er det som må til. Når det gjeld denne artikkelen: Hahahaha, ein ting er å tru at kroppen blir påverka av signalene, noko anna er å tru at ein har så store energifelt i kroppen at elektriske kretser blir påverka, høyrt så dumt. :D
Gjest Heming Skrevet 18. januar 2009 #16 Skrevet 18. januar 2009 Korleis veit du at det er på grunn av stråling? Å halde ein mobiltelefon på øyret i lengre tid vil sjøvlsagt føles ubehageleg sidan den er varm og varmer opp øyra ditt. Eg trur ikkje det fnugg på dei som påstår dei er overfølsomme for elektriske signaler og går med aluminiumsfolie over hovudet. Det finnes så mange merkelege fobier her i verda, er like sannsynleg at det er noko sånt. Enkelte går aldri i verda inni hein heis pga. klaustrofobi. Andre skyr alt som sender trådlause signaler på grunn av ein anna fobi. Det er dessutan så mange signaler rundt oss at du aldri vil kome deg unna dei. Det er vel verken bevist eller motbevist om enkelte blir dårlege av elektriske signaler, men eg er skeptisk av natur og trur ikkje på sånt før det eventuelt blir bekrefta i ein blindtest. Noko dei "utsatte" sjølvsagt aldri vil være med på sidan det kan avsløre dei. Mykje det same som Snåsamannen kanskje, når dei skal byrje å teste om dette faktisk stemmer så er det slutt. No er det mykje som blir styrt av hjernen vår, placeboeffekten skal ein ikkje kimse av, men harde fakta er det som må til. Når det gjeld denne artikkelen: Hahahaha, ein ting er å tru at kroppen blir påverka av signalene, noko anna er å tru at ein har så store energifelt i kroppen at elektriske kretser blir påverka, høyrt så dumt. :D bare fordi du ikke tror på slike ting så betyr faktisk ikke det at du snakker for alle her. tror forskere som har forsket på dette vet litt mer enn hva ditt uinntelligente innlegget ditt sier. høyrt noke så dumt? syns alt du kommer med er fordommer og trangsynthet. du har tydeligvis ikke din egen frie vilje heller. det oser av innlegget ditt
Gjest Heming Skrevet 18. januar 2009 #17 Skrevet 18. januar 2009 Forandring er det værste vi mennesker vet. Denne tråden synes jeg er verdt å holde litt på, fordi den rører ved ukjent terreng i oss ja. men så mange er for feige til selvrealisering. de takler ikke å se livetg sitt utenifra. i fra utsiden av firkanten. dem er så innmari feige. de tør ikke å meditere, de tror det er kjedelig men er egentlig redde. redde for at de kanskje ikke vil føle noe, ikke se det andre ser og alt slik. patetisk å se hvordan enkelte klamrer seg til vitenskapen som om det var gud. vitenskapen er naiv! personlig driter jeg i dem som ikke tror på det. er bare så jævlig glad for at jeg tror og vet det. og dere som ikke tror på det. så la vær. deres tap uansett. la dere heller fanges i det negative nettet uten farger. ja jøss!! ønsker dere ikke noe vondt, men må ærlig si at jeg syntes synd på dere!
Skvaldersjura Skrevet 18. januar 2009 #18 Skrevet 18. januar 2009 LINK! Er det ikke spennende? Dette fant jeg på wikpedia; "I mange arter er det bare en liten del av den totale genomsekvensen som ser ut til å kode for proteiner. Funksjonen til resten av DNA-et er usikkert og debattert... ... ... - Sekvensene blir ofte referert til som regulatoriske sekvenser, og forskere antar at vi bare har identifisert en brøkdel av det som finnes. "Junk DNA" (søppel DNA) representerer sekvenser som IKKE SER UT TIL å inneholde gener, eller ha en funksjon! Russerne og andre har fått et megaforsprang her. Det de driver med er dritskummelt. Vi eier så og si ikke kunnskap på området og står avkledd og forsvarsløse, og kan hverken motsi dem eller bestride deres funn basert vår egen forskning!! (manglende sådan)
Gjest Heming Skrevet 19. januar 2009 #19 Skrevet 19. januar 2009 Dette fant jeg på wikpedia; "I mange arter er det bare en liten del av den totale genomsekvensen som ser ut til å kode for proteiner. Funksjonen til resten av DNA-et er usikkert og debattert... ... ... - Sekvensene blir ofte referert til som regulatoriske sekvenser, og forskere antar at vi bare har identifisert en brøkdel av det som finnes. "Junk DNA" (søppel DNA) representerer sekvenser som IKKE SER UT TIL å inneholde gener, eller ha en funksjon! Russerne og andre har fått et megaforsprang her. Det de driver med er dritskummelt. Vi eier så og si ikke kunnskap på området og står avkledd og forsvarsløse, og kan hverken motsi dem eller bestride deres funn basert vår egen forskning!! (manglende sådan) Jeg har redigert uttallige artikler på wikipedia selv, og moderatorene der har latt det stå. Det vil si at alle kan hvis de vil og informasjoen er riktig ovenfor moderatorene på wikipedia (og hvem søren er dem?), redigere informasjon om tema på wikipedia. Jeg syns det russerne gjør her er drit kult. Hvorfor skummelt????? Det gøyale er at russere ofte ligger foran andre innen vitenskapen og forskning.
Skvaldersjura Skrevet 20. januar 2009 #20 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har redigert uttallige artikler på wikipedia selv, og moderatorene der har latt det stå. Jeg syns det russerne gjør her er drit kult. Hvorfor skummelt????? Det gøyale er at russere ofte ligger foran andre innen vitenskapen og forskning. Joda, kult - men vi er vant til å oppfatte dem som aggresive. Så hvis de greide å gjøre dette til f.eks et våpen, ville vi vel stå lagelig til for hugg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå