Gjest nyfarge Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Har hatt god erfaring med å sette meg realistiske målsetninger tidligere, og har nå bestemt meg for å ta en step-by-step approach til å få mer fitte. Målet mitt er å få knulle en gang i måneden (begynner forsiktig), og for å få det til har jeg allerede satt meg delmål som at jeg skal finne meg en kvinne hver gang jeg er i butikken, og spørre om noe, f.eks hvilken kjekspakke som best får kvinner i stemning + masse øyekontakt. Har allerede lastet ned the game, og har bestilt noen bøker fra amazon, så dette blir bra. Meeeeeeeenn... jeg lurer på om noen vil oppsummere tipsene sine i stikkordsform, the game er jo en roman lissom, gidder ikke lese den på nytt og på nytt for å manne meg opp til å drite meg ut. Er det noen som gidder å bidra til en shortlist her og NÅ? ABC, sånn får du masse fitte på 123?
Kamikatze Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ja, lista er kort: Begynn å oppfør deg som folk, og behandle andre som folk. Edit: Og skal du på død og liv drite deg ut, ved å diskutere litteratur med det beleste kjønn, bør du skaffe deg et litt bredere utvalg i bokhylla, enn det der EndalittEditere: Heihei, beast! Godt nyttår! Endret 13. januar 2009 av Kamikatze
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 The Game er gammel og dessverre lest av alt for mange jenter. Google Social Dynamics så finner du masse. Kanskje ikke rette plassen og diskutere dette på, jentene her kommer vel til å ta av, men det er vel kanskje poenget ^^ ?
Gjest ts Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 The Game er gammel og dessverre lest av alt for mange jenter. Google Social Dynamics så finner du masse. Kanskje ikke rette plassen og diskutere dette på, jentene her kommer vel til å ta av, men det er vel kanskje poenget ^^ ? Jo, men det spiller jo ingen rolle om de er lest av for mange jenter vel? Det er mange som har lest at en lar seg påvirke av reklame, men det funker jo allikevel, det samme med å gi en liten tjeneste, og så kreve en stor, annen manipulering, etc. Takk for linken. (leser nå) Jeg tar det som en bonus at lesbiske jenter som the beast irriterer seg over meg. Jeg skal jo "grow up," det er det jeg prøver på nå, istedenfor å sutre over hvor jævlige jenter er, etc, så gjør jeg noe med det, for faen. Gi meg kred for d. ^^
Beast Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 TS, har du forsøkt taktikken "vær deg selv og slutt og fokusere så forbanna mye på å få fitte"? Godt nyttår, Kamikatze! ^_^
Gjest ts Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 TS, har du forsøkt taktikken "vær deg selv og slutt og fokusere så forbanna mye på å få fitte"? Godt nyttår, Kamikatze! ^_^ Jo, jeg har forsøkt taktikken med å "være meg selv" i ganske mange år, og skal jeg fortsette med å være meg selv, kan det godt tenkes jeg havner i den skrothaugen av nisser som ikke får seg fitte i det hele tatt. Jeg har helt klart biologiske tilbøyeligheter, når jeg "er meg selv," men akkurat som en kan trene seg opp til å stupe fra tiern, så kan jeg trene meg opp til å få fitte. Flere floskler, kjære?
Gjest KateW Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 En velkjent metode for å få fitte, er å bli dame. Vi damer har fitte, og mange av oss har et såpass godt forhold til den at vi ikke bare deler den ut til hvem som helst...
Gjest Han_med_tipset_om_social_gyn Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 TS, har du forsøkt taktikken "vær deg selv og slutt og fokusere så forbanna mye på å få fitte"? Godt nyttår, Kamikatze! ^_^ Være seg selv er noe tull. Det fungerer iallfall ikke for meg, så kan du si hva du vil... Være seg selv er nok jeg er når jeg er sammen med guttegjengen.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jo, jeg har forsøkt taktikken med å "være meg selv" i ganske mange år, og skal jeg fortsette med å være meg selv, kan det godt tenkes jeg havner i den skrothaugen av nisser som ikke får seg fitte i det hele tatt. Jeg har helt klart biologiske tilbøyeligheter, når jeg "er meg selv," men akkurat som en kan trene seg opp til å stupe fra tiern, så kan jeg trene meg opp til å få fitte. Flere floskler, kjære? Slike som deg burde definitivt aldri "få fitte". Tenkt hvis skaden er ute og det blir barn av det. Det er en grunn til at det ikke har blitt noe på deg hittil. Du vet det, vi vet det. Let it rest. Endret 13. januar 2009 av mrs_bond
Beast Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jo, men det spiller jo ingen rolle om de er lest av for mange jenter vel? Det er mange som har lest at en lar seg påvirke av reklame, men det funker jo allikevel, det samme med å gi en liten tjeneste, og så kreve en stor, annen manipulering, etc. Takk for linken. (leser nå) Jeg tar det som en bonus at lesbiske jenter som the beast irriterer seg over meg. Jeg skal jo "grow up," det er det jeg prøver på nå, istedenfor å sutre over hvor jævlige jenter er, etc, så gjør jeg noe med det, for faen. Gi meg kred for d. ^^ Lesbisk, faktisk. Sist gang jeg sjekket hadde typen min pikk, men jeg får kanskje sjekke igjen. Og, nei, jeg er ikke din "kjære". Flere hersketeknikker, TS? Poenget mitt var at den enkleste måten å få jevnlig sex på er å ha en kjæreste. Eller for den saks skyld en pulevenn. Det finnes nok av jenter der ute som sikkert ville synes et pulevennforhold med deg hadde vært optimalt, men disse er veldig ofte også den typen jenter som tiltrekkes av mannfolk som utstråler et bedagelig og avslappet forhold til behovet for sex. Kort sagt. Slutt å fokusere så forbasket mye på det, og du vil sannsynligvis oppleve at det plutselig deiser i fanget ditt. Endret 13. januar 2009 av Beast
Gjest Ts Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Poenget mitt var at den enkleste måten å få jevnlig sex på er å ha en kjæreste. Eller for den saks skyld en pulevenn. Det finnes nok av jenter der ute som sikkert ville synes et pulevennforhold med deg hadde vært optimalt, men disse er veldig ofte også den typen jenter som tiltrekkes av mannfolk som utstråler et bedagelig og avslappet forhold til behovet for sex. Kort sagt. Slutt å fokusere så forbasket mye på det, og du vil sannsynligvis oppleve at det plutselig deiser i fanget ditt. Takk, det var jo faktisk hyggelig sagt. Jeg vet ikke om det er noe galt med å ha jenter som tiltrekkes mannfolk med et avslappet forhold til sex. Men litt av poenget her er at alle jenter liker sex, og jeg har ikke sagt jeg skal ha samme jente mer enn en natt. Bruk og kast. Jeg kunne tenke meg noen MILFs også. Endret 13. januar 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Takk, det var jo faktisk hyggelig sagt. Jeg vet ikke om det er noe galt med å ha jenter som tiltrekkes mannfolk med et avslappet forhold til sex. Men litt av poenget her er at alle jenter liker sex, og jeg har ikke sagt jeg skal ha samme jente mer enn en natt. Bruk og kast. Jeg kunne tenke meg noen MILFs også. Ta et hint. Verken jenter eller kvinner vil ha noe sånt som deg. Det er en grunn til at du sitter og laster ned The Game osv. Du er selektert vekk. Kos deg med høyrehånda Endret 13. januar 2009 av mrs_bond
Gjest Avskåret Skrevet 13. januar 2009 #14 Skrevet 13. januar 2009 Har hatt god erfaring med å sette meg realistiske målsetninger tidligere, og har nå bestemt meg for å ta en step-by-step approach til å få mer fitte. Målet mitt er å få knulle en gang i måneden (begynner forsiktig), og for å få det til har jeg allerede satt meg delmål som at jeg skal finne meg en kvinne hver gang jeg er i butikken, og spørre om noe, f.eks hvilken kjekspakke som best får kvinner i stemning + masse øyekontakt. Har allerede lastet ned the game, og har bestilt noen bøker fra amazon, så dette blir bra. Meeeeeeeenn... jeg lurer på om noen vil oppsummere tipsene sine i stikkordsform, the game er jo en roman lissom, gidder ikke lese den på nytt og på nytt for å manne meg opp til å drite meg ut. Er det noen som gidder å bidra til en shortlist her og NÅ? ABC, sånn får du masse fitte på 123? Lite seriøst innlegg, men likevel, her er svar: Bli kjendis. Damer er fullstendig horer overfor kjendiser. Kjendiser vasser i dame(kjønn). Og får blowjobs hvor det skulle være. Jeg har skjønt at dette ikke gjør kjendiser lykkelige, og at de tvert imot av og til tar sin død av innsikten om hvordan (mange) damer egentlig er. Mange av dem doper seg istykker, drikker seg ihel eller klarer å gjøre kål på seg på andre vis. Så dette er ingen oppskrift på lykke - bortsett fra enkelte kjendiser, som synes det er det deiligste og naturligste i verden å ha sex med mange tusen damer før en dør. Men, som menigmann, så er det ingenting du kan gjøre. Glem det, du får ikke så mye "fitte". Men blir du kjendis, så får du det. Hvorfor tror du Neil Strauss og Mads Larsen vasser i mus - er det fordi de er uimotståelig barske og macho, og oser sex? Nei. Det er fordi de er kjendiser. Så ikke bruk tid på sjekkebøker eller på å drite deg ut i forretninger osv. Du risikerer bare å måtte skifte bydel eller by etterhvert, fordi alle etter noen uker eller måneder bare ler av deg og rister på hodet. Bruk all din tid på å prøve å bli kjendis, hvis du tror det der er et liv å trakte etter. Jeg hadde en gang et presidentverv i en studentorganisasjon med høy prestisje. Jeg gikk fra å være en helt vanlig deitegutt, i normalt og avslappet, håndterbart tempo, til å bli ettertraktet av flere hundre damer, til at mange titalls damer ville danse med akkurat meg på ball, til at det tidvis tilsynelatende ble rift om det, og til at alle jentegjengene i kantinen skiftet tema og fokus, begynte å snakke mye mer intenst og i et annet tonefall, og å kaste stjålne, åpenøyde blikk mot meg, da jeg kom inn i den - bare fordi jeg hadde dette prestisjefulle vervet. Ble jeg lykkelig av dette? Nei, innsikten gjorde meg bare nedbrutt. Som en erfaren venninne forklarte for meg, flere år senere - ikke det at jeg ikke hadde forstått det selv - når du er kjendis etc, så er det mange damer som vil ha deg, livet ditt blir helt annerledes, noe av statusen din reflekterer over på damene som er med deg, og dette kan de fleste damer rett og slett ikke motstå å prøve å få til. Det blir girlfight om deg. Det er det samme om du er næringslivshelt, med mange millioner i årsinntekt, og er kjendisadvokat i byen, eller ofte i Dagens Næringslivs sider. Dette er sannheten om livet og om damer (flest), og den kan være vond å svelge. Jeg hørte om et amerikansk rockeband på åttitallet hvor et par medlemmer ikke klarte å være med damer på mange måneder etter at de kom tilbake fra turné. Hvorfor? Jo, fordi de hadde hatt køer av damer som ville inn i turbussen etter konserten, og suge dem, gjøre hva som helst, bare de etterpå kunne springe ut hvinende og gledeshikstende og si at de hadde svelg sæden til han eller han rockestjernen i bandet. Da hadde livet til damen virkelig fått en boost. "I realized women are dogs", sa ene fyren. Og han klarte ikke å takle innsikten. Så, du er sikkert en som bare skriver for sensasjonens skyld, du mener sikkert ikke helt alvor, men her har du svar uansett. Hvis det er den slags liv du ønsker, så bli altså kjendis - enten det er innen musikk, næringsliv eller forfatter a la Mads Larsen eller Neill Strauss. Se bare på dem. Du trenger ikke å være veldig attraktiv for å få det til, du må altså bare bli kjendis, ha høy prestisje/status. Men ikke regn med noe familielykke, varige ekteskap eller masse barnebarn og oldebarn som kan varme deg og ei konemor inn i alderdommen. Den slags idyll må du gi slipp på. Det er prisen du måte betale, i så fall.. May you get what you want, and may you want what you get...
Gjest Avskåret Skrevet 13. januar 2009 #15 Skrevet 13. januar 2009 Ta et hint. Verken jenter eller kvinner vil ha noe sånt som deg. Det er en grunn til at du sitter og laster ned The Game osv. Du er selektert vekk. Kos deg med høyrehånda Ja du kan nå tro. Le videre du. Lur deg selv. At damer liksom selekterer vekk, som om det var et vedtak... Feminister hatet Mads Larsen. De hater mannsjåvinistiske stjerner som vasser i mus. De hatet Neill Strauss. Og hatet ble mye sterkere når de så at feministhatet ingen virkning hadde, og disse fortsatt vasset i mus. Men gå tilbake til dine innbilninger og fantasier - ser ut som om du trives der...
Gjest ts Skrevet 13. januar 2009 #16 Skrevet 13. januar 2009 Dette er sannheten om livet og om damer (flest), og den kan være vond å svelge. Jeg syns ikke det er noe nytt, jeg, Avskåret. På samme måte kan du si at mange snille gutter ikke er så snille lenger, når de har fått teken på hvordan de får mus. Vi er darwinistiske dyr på begge sider av gjerdet, men jentene er flaskehalsen. Akkurat som du kan si det er leit at jenter tiltrekkes av drittsekker, så tiltrekkes jo vi også av drittjenter, bare hoftene og puppene er fine nok. Du klarte jo selv å bli dumpa på en vakker måte, så da hadde jo du også demonstrert teft i ditt utvalg av snill jente. Som jeg sa, bruk og kast. Ja, kvinner er hunder, så hva? Livet er meningsløst, jeg vil bare ha fitte, og leve livet her og nå. Er drittlei av å tenke at alt skal bli så mye bedre bare jeg tar eksamen, mens jeg egentlig murer meg inne med venstrehånda mi. Så nå er det på tide å leve livet, selv om det er kynisk som faen. Du trenger ikke å være veldig attraktiv for å få det til, du må altså bare bli kjendis, ha høy prestisje/status. Joda. Men jeg vil ikke bli kjendis, fordi det er så mye annet negativt som følger med kjendisstatusen enn det postive med penger, berømmelse og dame, alt slikt en blir lei av (ok, kanskje ikke penger.) Men ikke regn med noe familielykke, varige ekteskap eller masse barnebarn og oldebarn som kan varme deg og ei konemor inn i alderdommen. Den slags idyll må du gi slipp på. Det er prisen du måte betale, i så fall.. Det har jeg aldri drømt om heller. Kanskje tar jeg en hemingway seinere i livet. May you get what you want, and may you want what you get... Den var fin.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #17 Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor skaffer du deg heller ikke en Fleshlight? Kjennes nesten like god ut og vil når du vil
Beast Skrevet 13. januar 2009 #18 Skrevet 13. januar 2009 Takk, det var jo faktisk hyggelig sagt. Jeg vet ikke om det er noe galt med å ha jenter som tiltrekkes mannfolk med et avslappet forhold til sex. Men litt av poenget her er at alle jenter liker sex, og jeg har ikke sagt jeg skal ha samme jente mer enn en natt. Bruk og kast. Jeg kunne tenke meg noen MILFs også, så dersom noen har lyst til å trene opp en utholden og ung type med 400m løper kropp og 18,5cm pikk, til jeg blir skikkelig player, så post gjerne tlf nr deres i tråden. Vel, problemet er vel helst det at du med din besettelse av å "feie over" flest mulig jenter på minst mulig tid, neppe utstråler et bedagelig og avslappet forhold til behovet for sex (som var det jeg faktisk sa, ikke "forhold til sex", som er noe ganske annet), men heller en desperat og litt pervers fyr man helst må være bevisstløs dritings før man hopper til køys med. Som sagt, slutt å fokusere så inderlig på å få deg fitte, slik at du istedet sender ut mer avslappede signaler, og jentene vil sannsynligvis finne deg mer tiltrekkende. På den annen side, dersom du setter kravene dine kraftig ned, så er det som en kompis av meg nokså spøkefult sa en gang: "nok å velge mellom på nederste hylle blandt brukt og skadet gods".
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. januar 2009 #19 Skrevet 13. januar 2009 Du må minst ha 4g i mnd. Nok av kåte damer der ute.
Gjest Bond Skrevet 14. januar 2009 #20 Skrevet 14. januar 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå