Tusenfryd Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Hvor i Oslo kan man få gjort en henna-tatovering. Jeg synes det er urlekkert og ønsker meg en sånn. Hadde en gang, men den ble gjortpå en festival i et annet land og forsvant ganske fort. Har aldri klart å finne noen som gjør det igjen... Noen tips?
Indira Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Vet ikke om de gjør det lenger, men Scorpius (på grunerløkka) syns jeg å huske har gjort dette tidligere. Tror også de selger det slik at du kan gjøre det selv. Jeg kjøpte sort Henna i India for noen år tilbake, og gjorde det på meg selv. Hvis du får noen som er flinke til å tegne og stødig på hånda til å gjøre det for deg kansje? For det er veldig fint!
Tusenfryd Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2003 Takk for tipset! Skal ta meg en tur til Scorpius i morgen, jeg. Jeg synes det er veldig stilig - det er sommer! Håper de gjør det, jeg er nemlig ikke så stødig på hånden selv.
Gjest Kira Skrevet 26. juni 2003 #4 Skrevet 26. juni 2003 Vestli Tattoo og Perm makeup vet jeg har isåfall ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå