Gå til innhold

Mugg på vegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men hva om man ikke har 10 000kr?

Fillern, skulle aldri revet ned skapet :fnise:

(det er jo bra at det er oppdaget altså, men vi har ikke noe til overs når mnd er over så vet ikke helt hvordan vi skal klare det)

De har sikkert en nedbetalingsordning, evnt man får høre med banken så lenge. Jeg skal ikke fortelle dere hva dere skal gjøre med noe som helst, men som du har fått informasjon så regner jeg med du skjønner at muggsopp er skumle saker. 10 000 kr er ingenting i sammenligning hvis sønnen deres eller dere f.eks utvikler astma? Og skulle dere noensinne selge huset så må det jo fikses ;)

Skrevet
De har sikkert en nedbetalingsordning, evnt man får høre med banken så lenge. Jeg skal ikke fortelle dere hva dere skal gjøre med noe som helst, men som du har fått informasjon så regner jeg med du skjønner at muggsopp er skumle saker. 10 000 kr er ingenting i sammenligning hvis sønnen deres eller dere f.eks utvikler astma? Og skulle dere noensinne selge huset så må det jo fikses ;)

Sant nok, betaler heller 1000000kr enn at gutten min skal bli syk. Men når man ikke har pengene er det litt værre. Vi får se hva som skjer. Styremannen har blitt syk så han har ikke fått undersøkt saken heller :sukk:

Skrevet
Sant nok, betaler heller 1000000kr enn at gutten min skal bli syk. Men når man ikke har pengene er det litt værre. Vi får se hva som skjer. Styremannen har blitt syk så han har ikke fått undersøkt saken heller :sukk:

Send mail til megler så lenge, jo tidligere de blir informert jo bedre. 10 000 kr for en test er i det lange løp ingenting. Det er kostnadene ved evnt utbedring som kommer til å koste :(

Har du prøvd å vaske det vekk med klor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...