miratira Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg vil kjøpe meg en wake up light har sett på de fra philips, men er åpen for andre typer også.. saken er at jeg finner ikke ut forskjellen fra de philips lampene.. Hvilken type anbefaler dere? Trenger hjelp!!
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...x1e0000Ko_5BTq5 Jeg ville valgt hf3475 på grunn av penere design og renere lyd
miratira Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 okei.. men lyset på de? Er det ganske likt på alle typene?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg vil kjøpe meg en wake up light har sett på de fra philips, men er åpen for andre typer også.. saken er at jeg finner ikke ut forskjellen fra de philips lampene.. Hvilken type anbefaler dere? Trenger hjelp!! Er det vitenskapelig dokumentert at de virker da?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Lyset skal være det samme slik jeg har skjønt det. Om det er vitenskapelig bevist? Jeg syns ihvertfall det er lettere å stå opp om lyset slår seg gradvis på en at man må komme seg opp i mørket Tror det er veldig individuelt om det fungerer. En person som syns det er greit å stå opp om morgenen vil vel strengt tatt ikke ha bruk for en
annelene Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Er det vitenskapelig dokumentert at de virker da? Jeg har to ulike dagslys lamper. Den ene er stor og til å ha ved siden av seg på bordet i et par timer... Den andre er en lampe med vekkerklokke. Den store min er visstnok dokumentert bevist. Poenget med disse lampene er jo ikke bare at de skal være behagelige å våkne til, men de skal også gi mer ennergi og hjelpe mot depresjoner. De er populære i Norge, fordi en stor del har problemer med vinter depresjoner fordi det er såpass mye mørke her om vinteren... Jeg er svært fornøyd med min Philips og jeg tror det er den de selger mest av på butikkene. Les litt rundt om på nettet, så er det sikkert noen tester av disse. Lykke til
Gjest L_C Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Wake up light er ikke for alle Selv er jeg som regel ganske våken i god tid før jeg skal stå opp, og liker å ligge og slappe av bare mens jeg venter på at alarmen på mobilen min skal gå av. Da er det rimelig irriterende med lys og fuglekvitter som starter 15 min før jeg skal stå opp Jeg fikk en slik lampe til bursdagen min for over ett år siden. Leverte det tilbake på butikken neste dag
miratira Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2009 Takk for svar.. men kan dere skrive hva modellen på lampen din er? HAr sett tre forskjellige, hvis det ikke er fler..
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Dere som har slik lampe, vet dere hvor ofte man må skifte pære, og om de er dyre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå