Gå til innhold

program på nrk3

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest Wrangler

Går nå!

Måtte le av hun ene som ikke engang vil ha på fake-mage, bare grein, men ville sååå ha baby! Hva skal hun gjøre, være på badet hele graviditeten?

Dette må være bra prevansjon, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går nå!

Måtte le av hun ene som ikke engang vil ha på fake-mage, bare grein, men ville sååå ha baby! Hva skal hun gjøre, være på badet hele graviditeten?

jeg så på det i reprise i dag... Lo godt av den episoden :ler:

Synes synd på kjæresten hennes jeg, som måtte gå med magen da hun ikke ville... Har hun tenkt at det er kjæresten som skal få stor mage når de blir gravide hun da?

Og det paret hvor hun ene var sååååå klar for å få barn, mens han håpet hun kom til å innse at hun ikke var klar når de deltok i programmet - for han var ikke klar..

Kommer nok til å se litt på dette fremover, morsomt å se hvordan de takler de forskjellige oppgavene fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nå!

jeg så på det i reprise i dag... Lo godt av den episoden :ler:

Synes synd på kjæresten hennes jeg, som måtte gå med magen da hun ikke ville... Har hun tenkt at det er kjæresten som skal få stor mage når de blir gravide hun da?

Og det paret hvor hun ene var sååååå klar for å få barn, mens han håpet hun kom til å innse at hun ikke var klar når de deltok i programmet - for han var ikke klar..

Kommer nok til å se litt på dette fremover, morsomt å se hvordan de takler de forskjellige oppgavene fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

Hehe! Lærer faktisk litt av å se dette selv. Tenker litt over det med å ha respekt for hverandre, hjelpe hverandre på dårlige dager, være støttende som par.

Dette har nok vært ting som manglet i mitt forhold til pappan til mitt barn - og som fikk meg til å aldri ville ha et barn til. (ba legen om å bli sterilisert, men han sa jeg fikk vente til jeg var godt over 30)

Nå med ny mann er jeg superklar for å bli mamma igjen! Men han som er min nåværende kjæreste og snart mann, er en helt annen personlighet. Mye mer reflektert, støttende, innser sine svakheter og styrke, kan snakke om ting rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...