Gå til innhold

2-3 dager i Irland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært i irland? Jeg har endelig funnet ut at jeg og venninnen min skal reise en tur. Kan dere anbefale noen steder? Vil gjerne se slott, eller borger eller lignende, gjerne bo litt utenfor turismen, gå på irske puber og slikt. Noen som har tips? :) Kan dessverre ikke betale all verden, så håper på billige tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til Galway, og ta bussturer rundt på landsbygda. Båttur til Aran Islands. Mange koselige steder :)

Skrevet

Overså at dere bare har et par dager. Da kan dere kanskje heller dra til Dublin og ta en dagstur til Wicklow Mountains.

Skrevet

Hvis det ikke blir kjempedyrt, kan vi bli opptil 5-7 dager, vi har begge en ukes ferie på samme tid og tenkte å benytte oss av det :) Vet noen om noen billige overnattingstesder gjest nevnte navn på? Vet du gjest? :)

Skrevet
Hvis det ikke blir kjempedyrt, kan vi bli opptil 5-7 dager, vi har begge en ukes ferie på samme tid og tenkte å benytte oss av det :) Vet noen om noen billige overnattingstesder gjest nevnte navn på? Vet du gjest? :)

Det er haugevis med billige b&b rundt om på landsbygda i Irland. Små familiedrevne steder, enkel standard, men trivelige folk overalt :)

Skrevet

Så kjekt å høre! Vi er ikke kresne eller noe der i det hele tatt, hadde det ikke vært for at det er vintertid skulle jeg tatt med telt, men :ler:

Skal undersøke masse mer om dette, har nå også bestilt oss billetter til Wicklow mountains, leste litt om det og syns det hørtes utrolig interessant ut! Tusen takk skal du ha, gjest :)

Er det flere som har tips, har vært der, eller hørt om steder, så bare kom med dem :) :)

Skrevet

Jeg har bodd i Belfast, og er helt forelsket i stedet! Rimelig overnatting, gode shoppingmuligheter, kjempebra pub'er (veldig autentisk, med livemusikk hver kveld), og et slott! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...