Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg var logget inn en dag da kjæresten min gikk inn å kikket på innleggene mine.....Det endte med at vi tok en pause fra hverandre.. Hehe, er i orden nå da;) Vil ikke råde det til noen
Nieve Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Jeg var logget inn en dag da kjæresten min gikk inn å kikket på innleggene mine.....Det endte med at vi tok en pause fra hverandre.. Hehe, er i orden nå da;) Vil ikke råde det til noen Huffda, hørtes ikke bra ut. Ønsker ikke at kjæresten min skal se mine innlegg, kan være de handler om han eller andre private anliggender. Fint at det ordna seg da:)
Gjest Plura Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Tja, jeg vet ikke, men hvis han er her... Øl og playstation i morgen? Jeg tar med øllen hvis du holder spillene klare :D
Nieve Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Tja, jeg vet ikke, men hvis han er her... Øl og playstation i morgen? Jeg tar med øllen hvis du holder spillene klare :D Hihi:)
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Nei,han er her ikke selv. Men jeg har fortalt hvor viktig kg er for meg Sitter å leser noen innlegg høyt for han og slikt.
Nieve Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Nei,han er her ikke selv. Men jeg har fortalt hvor viktig kg er for meg Sitter å leser noen innlegg høyt for han og slikt. Koselig:) Kjæresten min bruker å være her av og til,og det synes jeg er kult:)
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Koselig:) Kjæresten min bruker å være her av og til,og det synes jeg er kult:) Ja, tror nok mange menn hadde hatt godt av det:)
ninuska_ Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Samboeren min er ikke medlem, men han setter seg alltid ned ved siden av meg og leser med meg. Jeg tror han syns det er litt stas å se hva vi jenter tenker på / snakker om og lignende Tviler på at han ville meldt seg inn, men vi ler over et par morsomme tråder sammen, husker en tråd som het noe i duren av "morsomste tingene kjæresten din gjør i søvne"
Lissi Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Han sitter ofte ved siden av meg når jeg skriver her inne og bare ler over at det går ann å være så engasjert. Men dette er mitt fristed, han har ikke behov for å være her inne eller lese hva jeg skriver. Jeg forteller han alt han trenger å vite. Det som står i dagboken min vet han også om
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 Kjæresten var aktiv bruker så jeg pleide å lese litt, men innså raskt at jeg måtte trå varsomt med henne, da hun var veldig glad i å overdrive en situasjon og starte en tråd om den her inne. En del "Jeg skrev "Veldig glad i deg" og han svarte bare med "Glad i deg også" uten en veldig! Hva har jeg gjort galt?"-situasjoner som gjorde at jeg innså at hun ble for mye å holde styr på. Det hjalp selvsagt ikke at enkelte her inne mente at jeg burde bli flinkere til å si at jeg var glad i henne, osv, i stedet for å forklare for henne at hun burde roe seg ned. Nå er jeg her for å lese og få kvinners synspunkter, samt gi et mannsperspektiv for å jevne ut for hvordan enkelte overdriver og synser og misforstår, og potensielt ødelegger.
Phaedra Skrevet 14. januar 2009 #12 Skrevet 14. januar 2009 Jeg viser ofte innlegg til forloveden. Spesielt når de omhandler han og barna, både på godt og vondt Vet ikke helt hvorfor jeg gjør det, men det føles litt feil å si ting her som jeg ikke kan fortelle ham når jeg ser ham. Eller noe i den duren
Gjest dineVibber Skrevet 15. januar 2009 #13 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg er mann, men uten kjæreste. *hint* *hint*! Endret 15. januar 2009 av dineVibber
Gjest Klaveret Skrevet 15. januar 2009 #14 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har brukt dette forumet i minst 9 år, og i det siste har jeg sett at sambo også har dette som ett av sine stamsted. Litt morsomt egentlig, for han lo rått for en stund siden da han hørte av min ex brukte kvinneguiden
Anglofil Skrevet 15. januar 2009 #15 Skrevet 15. januar 2009 Nei, men vi er begge på et annet forum. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå