Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Helt forjævlig å innse det. Han har vært utro mot stemoren min, og har latt henne gjennomgå et helvete fordi han har nektet å innrømme noe, nektet å snakke og nektet å ta telefonen. Hun ble helt ødelagt!!! Han gjorde det ikke slutt engang, han bare stakk og så fant han seg en annen dame 1 mnd etter som han nå har flyttet inn sammen med. (Ikke samme dame som han var utro med) Stemoren min sitter der enda uten en eneste liten forklaring, livet hennes har rast sammen. Hun er en skikkelig bra dame og hun fortjente virkelig ikke dette. Den nye dama hans er stikk motsatt, hun er utrivelig, frekk og overflatisk. Skjønner ikke hva han tenker. Skjønner ikke hva jeg skal tenke om dette heller. Hvordan skal jeg f.eks. kunne tro på at jeg fortjener en bedre mann enn min egen far? Jula er kjemperar med den nye dama hjemme, og jeg synes så synd på stemoren min (hun måtte flytte ut til slutt, og han flyttet tilbake, man må være to for å sitte med det huset) som sitter alene, jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette, av og til føles det mest riktig å kutte ut min egen far. Skjønner ikke hvordan han kunne gjøre dette mot henne. Og så han da, som alltid skal være så streng med meg? Jeg har mistet så mye respekt etter dette. Hva ville dere ha gjort?
Gjest Noen ganger.. Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Kan man bare dele ute en velfortjent Stakkars deg.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Thats life. Det er hans liv og du kan ikke bestemme hvem som er dama hans. Det er vel best for deg å prøve og leve med det da det er ingenting du kan gjøre utenom å si at du ikke liker den nye dama, som nok ikke har så stor betydning...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har opplevd mye av det samme som deg, min far har vært utro mot samtlige av de han har vært sammen med, og også mot min nåværende stemor. Han er også like feig som din far. De er fortsatt sammen, men hun fortjener så utrolig mye bedre. Hvor gammel er du? Bor du hjemme?
Gjest TS Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Thats life. Det er hans liv og du kan ikke bestemme hvem som er dama hans. Det er vel best for deg å prøve og leve med det da det er ingenting du kan gjøre utenom å si at du ikke liker den nye dama, som nok ikke har så stor betydning... Jeg har sagt at jeg ikke liker henne, og da ble han kjempesint. Jeg har mest lyst til å si hva jeg mener om det han har gjort, rolig og behersket, og spørre hva han ville ha følt hvis noen hadde gjort det mot meg. Da jeg fant det ut ble jeg helt fra meg.. og da unngikk han bare meg også.
Gjest TS Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har opplevd mye av det samme som deg, min far har vært utro mot samtlige av de han har vært sammen med, og også mot min nåværende stemor. Han er også like feig som din far. De er fortsatt sammen, men hun fortjener så utrolig mye bedre. Hvor gammel er du? Bor du hjemme? Feig er nok ordet, men det ser han ikke selv tydeligvis. Han er en sånn som elsker å påpeke at andre menn ikke har respekt for andre, altså sånne menn som stikker fra foreldreansvaret. På det området har han vært flink, men hva lærer det meg indirekte om min verdi som menneske når han behandler andre damer, som jeg er kjempeglad i, på den måten? Jeg er 25, har ikke bodd hjemme på noen år og nå frister det ikke å dra hjem lenger heller. Han hadde det så bra og harmonisk med stemoren min, mye bedre enn han hadde det med moren min, og så gjør han dette?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Kan du prøve og snakke med ham om det? Si at han fortsatt er et forbilde for deg selv om du er voksen og spørre ham om hva som har fått ham til å gjøre det på denne måten? Spør om han hadde likt det hvis noen hadde gjort det samme mot deg - da hadde han sikkert blitt sint. ;-)
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har sagt at jeg ikke liker henne, og da ble han kjempesint. Jeg har mest lyst til å si hva jeg mener om det han har gjort, rolig og behersket, og spørre hva han ville ha følt hvis noen hadde gjort det mot meg. Da jeg fant det ut ble jeg helt fra meg.. og da unngikk han bare meg også. Igjen er det ingenting du kan gjøre. Det er hans liv!. Det er best å holde kjeft og la ham finne damene sine og så får du prøve å være datteren så godt du kan. Prøv å se for deg at faren din skal blande seg opp i hvilke typer du er sammen med og at han skal styre utvalget ditt. Hadde du likt det, NEI. Hadde du tatt hans anbefalinger til følge, NEI. Eller hadde du ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå