ZINA Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har tørr til blandet hud og ser at huden min trenger mer glød og liv. Vurderer å kjøpe ny dag eller natt krem. Lurer derfor på om dere kjenner til noen gode kremer som inneholder mest mulig av vitaminer som huden trenger, spesielt A vitamin ( som glatter ut fine linjer) Takker alle som kommer med tips
Jean Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Vill du ha en fin A-vitaminbaserad kräm så rekommenderar jag absolut Marinis Factor A Plus cream (inte lotion) som även innehåller glykolsyra för snabbare penetrering och kollagennybildning. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
ZINA Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Vill du ha en fin A-vitaminbaserad kräm så rekommenderar jag absolut Marinis Factor A Plus cream (inte lotion) som även innehåller glykolsyra för snabbare penetrering och kollagennybildning. Takk Jean for svaret ditt, men er det JAN MARINI du mener? Vet du hvor jeg kan få kjøpt den?
ZINA Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Takk Jean for svaret ditt, men er det JAN MARINI du mener? Vet du hvor jeg kan få kjøpt den?
Gjest Raptuza Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Herbalife har ein hudpleieserie basert på vitaminar. Du får sikkert tak i den på ebay. Den heiter NouriFusion og fins for normal/tørr hud og normal/fet hud.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Det er nok Jan Marini Jean mener. Jeg bruker den selv og den kan anbefales. Kjøpes på skin-etc.com.
Gjest LanaLane Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Den A-creme som du får kjøpt på apotek skal visstnok være veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå