Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei Vi skal på disney on ice sammen med datteren, som er veldig opptatt av prinsesseting, og hennes venninne som er likedan. Så har jeg hørt at noen kler seg ut for å gå å se dette showet, noen som vet hvor vanlig det er? Datteren ville sikkert synes det er kjempemorsomt å gå som prinsesse, men vil det bare se rart ut? Og er det uansett så kaldt at det ikke er noe poeng? Håper noen har innspill!
Gjest NiChia Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har selv vært på disney on ice mange ganger. Og der har det vært mange små som har vært utkledd. Tror faktisk det er like vanlig å kle seg ut som å ikke kle seg ut. Jeg anbefaler å ta med et pledd, det blir litt kaldt etterhvert
Brukernavn Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har vært på disney on ice; prinsesseklassikere med prinsessutkledd jente. Det var MANGE andre som også var utkledd der
Polly Ester Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Datteren min skal dit til lørdag, og hun skal ha på Askepottkjole
smilefjes Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Vi skal dit i dag ...og med to jenter på 3 og et halvt med hver sin prinsessekjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå