Gå til innhold

Lyst på barn, men ikke lysten på sex

Anbefalte innlegg

Gjest Moonlightshadow
Skrevet

Rundt meg er det tidenes babyboom! Hver måned forteller en eller flere venninner at de venter barn! Fantastiske nyheter, men jo lengre det går før jeg selv blir gravid, desto sårere føles det. Jeg er så glad på dems vegne, men snart klarer jeg ikke skjule alle følelsene som fosser fram i meg når jeg får disse gladmeldingene. Hva er vel mer gledelig å fortelle at en er gravid?

Vi har prøvd, mer eller mindre i 2 år. Med mer eller mindre mener jeg at jeg har vært uten prevensjon i 2 år, men at vi i perioder ikke har hatt sex rundt EL da den ene av oss har vært på jobbreise. Nå vet jeg at tiden er inne for en skikkelig utredning, men synes det er psykisk tøft å måtte ta det skrittet. Min mann har to barn fra tidligere forhold, så det er mest sannsynlig meg det er noe galt med. Jeg hadde ikke sett for meg å komme i en sånn situasjon (men det har vel ingen), blant annet fordi jeg er sunn og frisk og har god helse. Dessuten ble jeg gravid med min første kjæreste da jeg var 17, men tok abort. Jeg har hele tiden tenkt at å bli gravid skulle være lekende lett.

Alle disse tinga gjør at jeg har mistet helt lysten på sex... Og det blir det jo ikke barn av.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men det var hvertfall godt å sette noen ord på papiret....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være lett å glemme romantikken og hverandre i en slik situasjon dere er i nå. Alle sier jo slapp av og tenk på no anna, men det er jo ikke så lett når dere på tross av at dere er slitne etter jobb og fritidsaktiviteter veit at dere har tre dager på å ha mest mulig sex og da skal dere ligge slik å sånn for da kommer spermen lenger opp, også skal dere helst få orgasme for å skyve spermen lenger opp og alt dette mens du er smårar i magen fordi du har drikki slimløsende hostesaft og grapefruktjuice i dagesvis. Også ska du vente da, vel vitende om hvor utrolig stor skuffelsen blir hvis mensen kommer denne gangen også... Hmm... Ikke lett...

Men hva med å tenke litt alternativt? Pynt dere og gå ut å spis på en fin resturant, kjøp en kurv jordbær og Mozell på vei hjem og fyr opp i peisen og legg dere forran der - kos, stryk og mat hverandre. Dagen etter ringer der på jobb å sier at dere er syke, også bruker dere dagen på lang frokost, en god film og mer stryking og kos... :rødme: Min samboer og jeg kjøpte spillet "Lust" fra erotikknett.no. Ikke det beste spillet, men det var morsomt og litt annerledes, også får det oss til å ha sex fordi vi vil, ikke fordi vi må...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...