Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Jeg er litt i tvil om farge og blomster i buketten min. Både jeg og min kjære er så glad i blått, men jeg er litt i tvil om det "kler meg" og mine farger. Er lys med gylden hud, men har visstnok kalde øyne ifølge frisøren min. Er det noen som har bilder av blå buketter? Helst ikke for mørke.
Kaktus Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Hvis du er i tvil om fargen passer til deg, ville jeg ha tatt meg en prat med de som har peiling på det - for eksempel frisøren din eller blomsterhandleren. Det var blomsterhandleren som valgte fargen på rosene mine (mye lysere enn jeg hadde tenkt) - og jeg fikk så mange kommentarer om at det var helt riktig for meg.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 Fant noen på nett. Bukett 1 Bukett 2 Bukett 3 Bukett 4 Bukett 5 Bukett 6 Bukett 7 Bukett 8 Bukett 9 Det var noe!! Håper de er til hjelp. :D
Bergenspike Skrevet 25. juni 2003 #4 Skrevet 25. juni 2003 Jeg synes at bukett nr 6 var finest og du kan jo kanskje ha i noen orkideer som jeg synest er veldig fint sammen med blå blomster. Lykke til!
Augustbrud02 Skrevet 25. juni 2003 #5 Skrevet 25. juni 2003 Synes blå buketter er nydelig jeg, og særlig om man også har smykker og tiara som er blå. Vet at Sannasol som er bruker her inne hadde blå bukett, blå tiara og blå smykker i sitt bryllup i fjor. Send henne en PM, så kanskje du kan få se noen bilder? Dette er hennes hjemmeside: http://www.suul.as/bryllup/
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #6 Skrevet 25. juni 2003 Buketten må jo ikke være helblå. På denne siden er det en bukett med blå blomster og solsikker som jeg synes er helt nydelig. Absolutt noe jeg kunne tenkt meg hvis jeg skal gifte meg en gang. Den er heller ikke i kalde farger selv om den er blå. http://www.winecountryflowers.com/frames/F..._Portfolio2.htm Ellers var bukett nr 6 over her helt nydelig.
Gjest Tex Skrevet 25. juni 2003 #7 Skrevet 25. juni 2003 Enig med de over, seksern var finest. Og så slipper du jo å tenke på noe mere blått (noe gammelt, noe nytt osv...)
smile Skrevet 25. juni 2003 #8 Skrevet 25. juni 2003 Enig i at sekseren var nydelig, men fireren kommer rett etter!
Imax Skrevet 26. juni 2003 #9 Skrevet 26. juni 2003 Jeg har blå broderier i kjolen min og har laget smykker i lyseblå perler. Skal ha hvite roser og blå erteblomster i buketten min.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #11 Skrevet 27. juni 2003 Min personlige mening er at blått er en kald farge, men hadde jeg vært deg ville jeg gått til en blomsterhandler for å prøve selv for å se. Det er du som skal ha den og det er du som skal være fornøyd uansett hva andre måtte mene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå