Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en Xbox 360, og har nå endelig bestemt meg for at jeg skal gjøre det.

Men så er det noen ting jeg lurer på da.

Hvordan er timingen mht evnt oppgraderinger og sånt? Er det gunstig å kjøpe en nå, eller bør jeg kanskje vente?

Og så lurer jeg på om jeg skal kjøpe den vanlige versjonen, eller eliteversjonen.

Jeg elsker å spille, og spiller mye, så er det kanskje verdt å kjøpe eliteutgaven? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det neppe kommer noen flere oppdateringer nå så jeg ville bare kjøpt nå. Og jeg ville uten tvil valgt elite versjonen. Koster så lite mellom hver versjon, og med harddisk kan du legge inn spillene som gjør at de bråker mindre når du spiller de.

Skrevet
Hei!

Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en Xbox 360, og har nå endelig bestemt meg for at jeg skal gjøre det.

Men så er det noen ting jeg lurer på da.

Hvordan er timingen mht evnt oppgraderinger og sånt? Er det gunstig å kjøpe en nå, eller bør jeg kanskje vente?

Og så lurer jeg på om jeg skal kjøpe den vanlige versjonen, eller eliteversjonen.

Jeg elsker å spille, og spiller mye, så er det kanskje verdt å kjøpe eliteutgaven? :)

jeg kjøpte en til kjæresten min til vår 1 års dag, den helt topp ! :)

Skrevet
Jeg tror det neppe kommer noen flere oppdateringer nå så jeg ville bare kjøpt nå. Og jeg ville uten tvil valgt elite versjonen. Koster så lite mellom hver versjon, og med harddisk kan du legge inn spillene som gjør at de bråker mindre når du spiller de.

Henger meg på det svaret her!

Skrevet

Okei, tusen takk for svarene folkens!

Da går jeg nok for eliteversjonen :)

Skrevet

Å gå for Elite-versjonen er ikke _nødvendig_, men det er kjekt med den ekstra diskplassen (100 GB). Premium-versjonen er også helt OK, med den følger det en 60 GB harddisk, som egentlig er nok for den jevne bruker. Det gjelder bare å bestemme seg: Svart eller hvit?

Skrevet

Ts nevnte at det ble spilt mye, å spille mye regner jeg med som synonymt med masse spill og om alle spillene skal legges inn så blir det en god del plass.. For min del er de par hundre kronene det er snakk om for å få en elite mot en premium er det verdt den doble plassen ettersom det er 120gb i elite.

Skrevet

Enig med folk her; det er lurt å gå for elite med en gang!

Med tanke på oppdateringene/oppgraderingene du nevner, så har de siste Xboxene fått en modifisering av diverse hardware, slik at den bruker mindre strøm, har mindre varmeutvikling og vil trolig også ha lavere feilrate. Disse Xboxene ble trolig begynt shippet ut i norske butikker like før jul, så tipper du vil støte borti en sånn'en i disse dager. Dette er dog bare mindre justeringer, så i praksis har det lite å si.

Xbox er kos<3

Skrevet

Noen av dere som har erfaring med xbox 360 som kan anbefale noen spill?

Likte Bully, så gjerne noe opp samme gate. Eller så har jeg en tendens til å bli litt hekta på MMO/RPG hvis jeg først prøver noe som fenger, så det kan også være aktuelt ;)

Skrevet

Grand theft auto 4 er et utrolig modent og bra spill!

Hvis du liker RPG så er jo det X360-ekslusive spillet 'Fable 2' verdt å merke seg - ordentlig kosespill med ikke-lineær historie og utvikling.

Fallout 3 - utrolig bra og engasjerende RPG, men ofte litt vanskelig.

Mass effect - RPG/action som byr på spillverdenens mest episke og gjennomførte historie.

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Vi kjøpte nå for noen dager siden. Kjøpte eliteversjonen på Elkjøp. Tror den kosta 2500,- der, men da fikk vi alle lego Indiana Jones spillene, og Kung Fu Panda. Eneste vi da har kjøpt utenom er en ekstra kontroller (400 kr). Eliten har så mye plass (120 gb) at en egentlig ikke trenger noen oppdateringer/utvidelse av boks etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...