Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Si at kjæresten din er på byen med noen venner. De er på en uteplass, og han danser med en (ukjent) jente. Hadde du blitt sjalu, eller ikke tenkt over det? Det ska nevnes at det ikke er noe "klinedans", men bare vanlig dans på byen.
Gjest78 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Det hadde selvfølgelig vært helt greit. Ikke at jeg kan se for meg mannen danse med noen som helst. Men jeg danser av og til med andre.
Gjest Flode Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Jeg veit at det er meg han vil ha, så litt flirting er jo helt greit - det krydrer jo selvtilliten litt at man veit at man fortsatt er attraktiv...
Gjest noly Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Hadde jeg ikke vært der, kunne han gjort hva han ville (så lenge han holdt seg til "vanlig" dans og flørt og ikke dro det noe lengre). Hadde jeg vært med, hadde jeg ikke vært så begeistret om han dro det lengre enn en dans eller to, særlig ikke om jeg selv var "veggpryd" i mellomtiden.
Gjest dalieo Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Vanlig dansing, såklart. Nær dansing der de holder rundt hverandre, nei.
FrizzleSizzle Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Da hadde jeg blitt positivt overrasket. Fin avveksling fra disse homofile mennene han pleier å danse med.
Chica Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Hadde ikke tenkt over det i det hele tatt. Med mindre han danset med samme jenta hele kvelden da! Men er gift med en mann som er glad i, og flink til å danse, så det er helt naturlig for meg at han danser noen danser med andre når vi er på fest. Både kjente og ukjente. Samme med meg selv, blir jeg bydd opp at noen jeg ikke kjenner er det godt mulig jeg takker ja til en dans - men ikke noe mer, er ikke sååå glad i å danse
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Her hadde det ikke vært aktuelt. Hvorfor ikke? Og jeg mener rent hypotetisk her. Om dere eller kjæresten dere er glad i å danse eller ei, er ikke så veldig interessant.
nessi Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Selvfølgelig kan han danse med andre damer, så lenge det er alt han gjør.
Gjest *Ulla* Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor ikke? Fordi jeg ville blitt sjalu. Det ville han om jeg danset med en annen gutt også. Vi har nok ganske strenge regler på sånt. Men det fungerer for oss.
Chica Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 Fordi jeg ville blitt sjalu. Det ville han om jeg danset med en annen gutt også. Vi har nok ganske strenge regler på sånt. Men det fungerer for oss. Uansett type dans? Blir du sjalu om han danser f.eks swing med en annen enn deg?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 Fordi jeg ville blitt sjalu. Det ville han om jeg danset med en annen gutt også. Vi har nok ganske strenge regler på sånt. Men det fungerer for oss. Herlighet, sier jeg bare....er det noe rart det er krig i verden?
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 13. januar 2009 #14 Skrevet 13. januar 2009 Heldigvis er jeg ikke sjalu. Også er jeg ganske trygg på typen min også. Hvis han har lyst til å danse og jeg ikke har lyst så er det helt ok at han danser med andre. Har fått dette spørsmålet før.... og da var det noen som fulgte opp med spørsmålet "tenk om hun han danser med flørter med ham da?" Ja det kan jo skje. Men igjen. Jeg er trygg på typen min, han klarer fint å si ifra at det nok bare er dansen han er interessert i og at han er opptatt og ikke klar for å bli sjekket opp. Der for tar jeg det med knusende ro. Jeg innbiller meg at de som er sjalu og derfor ikke vil la kjæresten danse med andre er litt utrygge på om kjæresten kan bli fristet til å flørte og kanskje respondere på invitasjon fra den de danser med... Sjalusi er jo utrygghet....
Lizzee Skrevet 13. januar 2009 #15 Skrevet 13. januar 2009 Hos oss er det omvendt. Jeg danser med andre fordi jeg liker å danse og samboeren min liker ikke å danse. Og han har ikke noe i mot at jeg danser med andre.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #16 Skrevet 13. januar 2009 Herlighet, sier jeg bare....er det noe rart det er krig i verden? For all del, ikke dra paralleller mellom massemord, katastrofe o.l som krig er med å være sjalu. Herregud, må da være måte på å dramatisere ting.
Gjest Gjest_blomst_* Skrevet 13. januar 2009 #17 Skrevet 13. januar 2009 SITER(Gjest @ 13.01.2009 (16:06) ) Herlighet, sier jeg bare....er det noe rart det er krig i verden? nå spores det litt av...det var strengt tatt ikke tema.. Syns selv at det er helt greit så lenge man er trygge på hverandre så skulle ikke noe tilsi at det skulle skje noe heller. Må jo være en grunn til at men ikke syns det er greit, litt mangel på tillit ville jeg tro. Dessuten så viser jo det at du lar han danse med andre at du er trygg på deg og dere:)
Gjest *Ulla* Skrevet 13. januar 2009 #18 Skrevet 13. januar 2009 Uansett type dans? Blir du sjalu om han danser f.eks swing med en annen enn deg? Ja, om det er ei ukjent jente ute på byen ja.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #19 Skrevet 13. januar 2009 Jeg innbiller meg at de som er sjalu og derfor ikke vil la kjæresten danse med andre er litt utrygge på om kjæresten kan bli fristet til å flørte og kanskje respondere på invitasjon fra den de danser med... Sjalusi er jo utrygghet.... Hvis man tidligere har opplevd at han ble med dama hjem etterpå, er det kanskje ikke så rart at man er utrygg? Noen av oss har noen erfaringer som gjør oss utrygge.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #20 Skrevet 13. januar 2009 Hvis man tidligere har opplevd at han ble med dama hjem etterpå, er det kanskje ikke så rart at man er utrygg? Noen av oss har noen erfaringer som gjør oss utrygge. Kunne ikke sagt det bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå